Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КЛАСИФІКАЦІЯ УРОКІВ-ЕКСКУРСІЙ. ВИДИ ЕКСКУРСІЙ

 

Екскурсії з природознавства поділяють на вступні, поточні та заключні.

Під час вступних екскурсій учні набувають загальні знання про навколишній світ, отримують завдання з теми та проводять короткочасні та довготривалі спостереження.

Поточні екскурсії допомагають розкрити зміст окремої теми, ознайомитися з конкретними предметами природи, виконати досліди, провести спостереження, самостійно опрацювати навчальний матеріал.

Узагальнювальні уроки-екскурсії проводять у кінці вивчення теми чи окремого розділу природознавства. Під час таких екскурсій конкретизують, систематизують і розширюють зміст навчального матеріалу. Учні мають можливість переконатися у достовірності знань, які вони отримали на уроках, застосувати свої досягнення у нових навчальних ситуаціях, самостійно провести спостереження, та зробити висновки.

Розробляють методику уроку-екскурсії з природознавства на основі загальних дидактичних закономірностей, але необхідно при цьому урахувати особливості такого уроку взагалі і конкретного кожного її виду.

ДИДАКТИЧНА МАКРОСТРУКТУРА УРОКУ-ЕКСКУРСІЇ

ДИДАКТИЧНА МАКРОСТРУКТУРА ВСТУПНОГО УРОКУ-ЕКСКУРСІЇ

Вступний урок-екскурсія як правило багатотемний він передує вивченню розділу. Основна його дидактична мета полягає у здобутті учнями чуттєвого досвіду як основи для оволодіння системи понять, які будуть формувати в учнів під час вивчення окремих тем розділу у цілому. Під час такого уроку учні сприймають і запам’ятовують конкретний фактичний матеріал про предмети і явища, який стане основою засвоєння загальних уявлень та понять, які формуватимуть у темах розділу.

1.Організація учнів до уроку-екскурсії.

2.Постановка мети і завдань уроку. Загальна мотивація навчання.

3.Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіту школярів.

4.Засвоєння нових знань умінь і навичок.

5.Підсумок уроку-екскурсії.

6.Домашнє завдання.




Переглядів: 4283

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.