МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
КЛАСИФІКАЦІЯ УРОКІВ-ЕКСКУРСІЙ. ВИДИ ЕКСКУРСІЙ
Екскурсії з природознавства поділяють на вступні, поточні та заключні. Під час вступних екскурсій учні набувають загальні знання про навколишній світ, отримують завдання з теми та проводять короткочасні та довготривалі спостереження. Поточні екскурсії допомагають розкрити зміст окремої теми, ознайомитися з конкретними предметами природи, виконати досліди, провести спостереження, самостійно опрацювати навчальний матеріал. Узагальнювальні уроки-екскурсії проводять у кінці вивчення теми чи окремого розділу природознавства. Під час таких екскурсій конкретизують, систематизують і розширюють зміст навчального матеріалу. Учні мають можливість переконатися у достовірності знань, які вони отримали на уроках, застосувати свої досягнення у нових навчальних ситуаціях, самостійно провести спостереження, та зробити висновки. Розробляють методику уроку-екскурсії з природознавства на основі загальних дидактичних закономірностей, але необхідно при цьому урахувати особливості такого уроку взагалі і конкретного кожного її виду. ДИДАКТИЧНА МАКРОСТРУКТУРА УРОКУ-ЕКСКУРСІЇ ДИДАКТИЧНА МАКРОСТРУКТУРА ВСТУПНОГО УРОКУ-ЕКСКУРСІЇ Вступний урок-екскурсія як правило багатотемний він передує вивченню розділу. Основна його дидактична мета полягає у здобутті учнями чуттєвого досвіду як основи для оволодіння системи понять, які будуть формувати в учнів під час вивчення окремих тем розділу у цілому. Під час такого уроку учні сприймають і запам’ятовують конкретний фактичний матеріал про предмети і явища, який стане основою засвоєння загальних уявлень та понять, які формуватимуть у темах розділу. 1.Організація учнів до уроку-екскурсії. 2.Постановка мети і завдань уроку. Загальна мотивація навчання. 3.Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіту школярів. 4.Засвоєння нових знань умінь і навичок. 5.Підсумок уроку-екскурсії. 6.Домашнє завдання. Переглядів: 4283 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|