Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіант 1

1-й рівень. Виконати тестові завдання:

1. О. де Бальзак при написанні «Людської комедії» керується принципом:

а) зображення людини, життя та звичаїв;

б) зображення одного боку життя;

в) зображення виняткових особистостей у виняткових обставинах;

г) зображення таємного життя обмеженого кола людей.

2. Світ сприймався реалістами як:

а) непізнанний та мінливий;

б) як синтез явищ життя та суперечлива цілісність,

в) гармонійний та раціоналістичний;

г) як єдність та протиборство ідеального та матеріального

3. Філософською основою реалізму вважається:

а) сенсуалізм; в) позитивізм;

б) раціоналізм; г) трансцендентальний ідеалізм.

4. Теорія «чистого мистецтва» це:

а) заперечення користі мистецтва, ствердження, що мистецтво повинно служити красі;

б) ствердження, що мистецтво належить людям і служить їх задоволенню;

в) ствердження, що мистецтво повинно відображати події оточуючої дійсності;

г) переконання, що поет за допомогою мистецтва повинен висвітлити всю нікчемність сучасної дійсності.

5. «Різдвяна філософія» Ч. Діккенса полягає у твердженні:

а) що характери героїв змінюються під впливом обставин;

б) що людина може змінитися під тиском різдвяних привидів;

в) що сила добра здатна перемоги зло в душі людини;

г) що людина здатна змінитися тільки у різдвяну ніч.

6. По переконанням Г. Флобера, автор в тексті художнього твору повинен:

а) проявляти своє відношення до того, що відбувається за допомогою сатири та іронії;

б) виступати коментарем всіх подій та поведінки героїв;

в) не проявляти своє відношення до того, що зображується;

г) тонко, але чітко висловлювати свою позицію.

7. У реалізмі були провідними жанри:

а) ліричні та героїчні поеми; в) соціально-психологічна драма;

б) жанрові різновиди роману; г) лірика, зокрема громадянська.

8. Хто з поетів 2 половини ХІХ ст. використовував верлібр:

а) Т. Готьє; в) П.-Ж. Беранже;

б) Ш. Бодлер, г) В. Вітмен.

9. «Вікторіанський роман» відрізняється такими рисами:

а) конкретністю зображення матеріального світу;

б) цікавість до всього екзотичного, піднесеного;

в) підвищений інтерес до історії та фольклору;

г) специфічною іронією та дидактичною спрямованістю.

10. Головний герой реалізму:

а) практична, розумна людина;

б) борець, бунтівник, яскрава незвичайна особистість;

в) типовий представник суспільного прошарку,

г) екзальтований мученик без віри у смисл життя.

11. Основний художній принцип В. Теккерея є використання:

а) риторики та пафосу; в) символів та алегорій;

б) гри та гротеску; г) дидактизму.

12. В реалізмі людина зображується:

а) у взаємодії з оточуючим середовищем та суспільством;

б) яскравою, з сильними почуттями, протиставлена суспільству;

в) ідеальною, не зіпсованою суспільством;

г) патріотом, який пов’язаний із суспільством та зобов’язаний підкорятися йому.

13. В російському реалістичному романі на першому місці знаходиться проблема:

а) людини, її самовизначення; в) побуту провінційних обивателів;

б) суспільства; г) призначення поета та поезії.

14. Конфлікт в творах реалістів частіше між:

а) мрією та дійсністю; в) розумом та пристрастю;

б) почуттям та обов’язком; г) людиною та суспільством.

15. Вірш В. Вітмена «О, Капітан! Мій капітан!» присвячений:

а) видатному капітану; в) президенту А. Лінкольну;

б) демократії в США; г) президенту Дж. Вашингтону.

 

2-й рівень. Дати відповідь на питання за текстом художнього твору, назвіть твір та автора:

  1. Що придумала Емма, що їздити в Руан до Леона?
  2. Через що не відбувся шлюб Наташі Ростової з Андрієм Болконським?
  3. Чому Джордж Осборн одружився з Емілією Седлі?
  4. Як Жульєн потрапив у будинок де ла Молей?
  5. Що трапилося із Сонею на поминках Мармеладова?

 




Переглядів: 285

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.