Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Скутер не набирає максимальну швидкість - основні причини

 

Якщо скутер, відразу після покупки запросто вичавлював свої покладені 60 кілометрів на годину (говоримо про полтиника), а з часом почав поступово зменшувати в максималці, не варто панікувати. Іноді достатньо визначити причину такої поведінки скутера і в перебігу декількох хвилин повернути все на свої місця.

 

Слід зазначити, що деякі китайські псевдополтіннікі, поки нові, запросто розганяються до 70 і більше км / ч. Псевдо-, тому, що зазвичай там зовсім не 49,9 кубиків, а від 62 до 82сс. Це обдуманий крок китайських інженерів. Поставити поршневу більшого розміру не тягне за собою будь-яких грошових витрат, зате відчутно позначається як на динаміці, так і на максималці. Такі скутери в Європу не поставляються, так як там строгий контроль, як якості, так і відповідності всім основним екологічним і кубатурних нормам.

 

Натомість у країнах пострадянського простору вони мають величезний попит, завдяки невеликій ціні, великим розмірам і приємному зовнішньому вигляду (не завжди).

 

Китайські кубатурних скутери також мають достатній попит, щоб причина спаду максималки торкнувся і їх. Іноді трапляється таке, що китайський скутер з об'ємом двигуна 150 кубічних сантиметрів не може розігнатися більше 60-70 км / год. Це неприпустимі показники, в яких обов'язково потрібно розбиратися і виправляти, ніж ми далі і займемося.

Отже, основні причини, які тягнуть за собою зниження максимальної швидкості, а іноді й динаміки:

 

1) Ремінь варіатора зносився більш ніж на 1-1,5 мм, після чого він не може вийти на максимальний радіус варіатора, а отже і про максимальну швидкість мови бути не може.

 

Щоб зрозуміти це, зверніть увагу на малюнок нижче.

 

 

Ліва щока позначає сам варіатор, права щока - зчеплення. Збоку позначені розташування ременя і роликів під час всіх робочих діапазонів скутера.

 

Нас цікавить вища передача, при якій ремінь варіатора повинен знаходиться якомога ближче до краю щік.

Якщо його ширина нижче допустимих норм, він зробити цього не може, звідси падає максимальна швидкість, іноді до 15 км на годину менше норми (при сильному зносі ременя). Тому, важливо періодично перевіряти ширину ременя штангенциркулем, і при зносі до 1,5 мм (ідеально 1 мм) замінити його на новий. Всі заводські розміри ременів для скутерів ви можете знайти на нашому сайті.

 

2) Знос роликів варіатора на скутері також тягне за собою зниження максимальної швидкості. Тут має місце бути два чинники - це зниження ваги самого ролика і зміна форми з круглою на квадратну (трикутну, не важливо), коли ролик не викочується в канаві, а просто ковзає в ній.

 

Ось фотографії зношених роликів, чого допускати не потрібно:

Далі порівняння з новими роликами:

Щоб уникнути подібних ситуацій, перевіряйте ролики на знос кожні 3-4 тис км. Хтось скаже, що вони повинні прослужити значно довше, але це стосується тільки якісних і фірмових запчастин, виготовлених з міцного матеріалу. Коштують вони в 5-6 разів дорожче звичайних китайських, та й проходять десь у стільки ж разів більше. Моя думка - краще міняти періодично дешеві ролики за 5 доларів, ніж купувати фірмові за 30. Однак, для серйозного тюнінгу, все ж краще звернути увагу на якість.

 

3) Знос поршневий на скутері - один з найважливіших факторів, при яких знижується як максималка, так і динаміка. Двигун просто втрачає потужність і не може реалізувати свої початкові показники. При цьому, ключове значення у визначенні зносу поршневої, грає показання компресії. Виміряти її можна звичайним автомобільним компрессометром на будь-якій станції технічного обслуговування. Якщо ці показники менше 7 Атм, поршень і кільця на двигуні скутера підлягають заміні. При цьому, краще відразу почистити від нагару вікна в циліндрі, а також головок циліндрів зсередини. Видаліть старі прокладки під циліндром і головкою і замініть їх на нові. Поставтеся серйозно до заміни ЦПГ, встановіть правильно кільця і ​​напрямок замків.

 

Важливо пройти правильну обкатку і не перегрівати двигун скутера. Коли ще деталі циліндро - поршневої групи притерлися не досить добре, будь-які навантаження можуть спричинити за собою перегрів.

 

4) Забитий повітряний фільтр на скутері значно знижує потужність двигуна, так як йому не вистачає повітря. Суміш при цьому збагачується, перегріву немає. При постійній їзді на збагаченій суміші, в двигуні знижується термін утворення нагару. Крім того, підвищується витрата палива, падає динаміка і максимальна швидкість. На електродах свічки присутній чорний оксамитовий наліт.

 

5) Забитий глушник на скутері (зазвичай, тільки на двотактних скутерах) дуже сильно знижує характеристики двигуна, часто скутер не може розігнатися більше 30 - 40 кілометрів на годину. Лікується це неподобство пропаленням глушника. Описувати весь процес не буду, вже розглядали.

 

6) Брудний карбюратор на скутері на скутері (природно, зсередини) не може реалізувати правильну подачу палива в камеру згоряння, а також підготує суміш в заданих пропорціях. У таких умовах досягнення максимальної швидкості на скутері сумнівно. Для усунення проблеми, потрібно зняти карбюратор, потім зняти кришку камери поплавця, витягти поплавок та запірну голку. Після цього, потрібно ретельно промити і продути всі канали карбюратора. Можна використовувати бензин і компресор, але не в кожного під рукою може виявитися така дорога річ як компресор.

 

У такому випадку краще купити спеціальний балончик для чищення карбюраторів, який продається в магазинах автозапчастин. Вистачить його вам на довго.

 

Я користуюся таким балончиком, результатом задоволений:

Детальніше про те, як правильно почистити карбюратор можете дізнатися тут http://scooter-remont.com/?p=793

Карбюратор скутера - будову та принцип роботи http://scooter-remont.com/?p=2806

 

8) Чи не правильно налаштовані клапана двигуна скутера (тільки чотиритактний скутер) можуть вести до перегріву двигуна, зниження максимальної швидкості, динаміки, поганій роботі на холостих. Потрібно періодично перевіряти зазор клапанів щупом. Нагадаю, що для впуску це 0,05 мм, для випуску - 0,1 мм.

Докладну інструкцію з налаштування клапанів на скутері ви можете прочитати тут http://scooter-remont.com/?p=1055

 

9) душилкі (http://scooter-remont.com/?p=1048 ) і обмежувачі на скутері не дають двигуну досягти максимальної швидкості.

 

На японських і китайських скутерах з об'ємом двигуна до 50 кубічних сантиметрів, обмежувачі зазвичай встановлюють в комутаторі. Комутатор не дає розкрутитися двигуну більше визначених оборотів (зазвичай це 6500-7000), і двигун, який швидко і стрімко розганяється до 55-60 км на годину, раптом різко зупиняється і геть відмовляється їхати швидше.

 

З точки зору безпеки водія і довговічності двигуна, це величезний плюс. Збільшення максимальних обертів двигуна завжди позначається на довговічності. Двигун в такому випадку прослужить менше, після чого знадобиться капремонт. Причому термін служби прямо пропорційний максимальним оборотам.

 

10) Бензин, яким ви заправляєте скутер, повинен бути тільки тієї марки, яка вказана виробником скутера.

 

11) Моторне масло поганої якості (як у двотактному, так і чотиритактному двигунах) може незначно знизити максималку.

 

12) Знос підшипників коленвала на скутері, самого коленвала, а також інших частин двигуна також не дадуть розкрутитися йому до покладених оборотів, отже максимальна швидкість знову таки не буде досягнута.

 

13) Не правильно налаштований карбюратор на скутері.

 

14) Велика вага їздця, їзда з пасажиром, їзда проти сильного вітру - все це може знизити максималку на скутері, особливо якщо поршнева вже трохи підсіла. При цьому, в звичайних умовах може бути все нормально.

 

Ми розглянули основні несправності, при яких скутер не може досягти тих додаткових 10-15 км, яких нам часом не вистачає. Вони можуть бути присутніми як поодинці, так і в комплексі. Сподіваюся, стаття допоможе вам у вирішенні всіх подібних проблем. Якщо у вас є що доповнити або ж ви хочете поставити запитання, поділитися своїм досвідом або життєвою історією, пов'язаної зі скутером, напишіть коментар підтримайте бесіду. Удачі в ремонті.

 

 




Переглядів: 2866

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.