Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Г) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ЩОДО ВІДПРАЦЮВАННЯ ОСНОВНИХ ПИТАНЬ ЗАНЯТТЯ.

При розгляді першого питання заняття розглянемо методи відновлення баричного поля.

При розгляді другого питання ознайомимо студентів з методами відновлення положень атмосферних фронтів.

Д) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКЛЮЧНОЇ ЧАСТИНИ.

В заключній частині підвести підсумки практичного заняття.

Вказати на недоліки у роботі студентів та рекомендувати шляхи їх усунення. Зробити висновок про досягнення мети практичного заняття.

Дати завдання щодо підготовки до наступного заняття.

Завдання на самостійну підготовку

Вивчити матеріал наведений в конспекті та в рекомендованій літературі.

Тема наступного аудиторного заняття: Тема№. 8Використання супутникової інформації для визначення атмосферних фронтів та баричних систем.

Заняття1.Використання супутникової інформації для визначення атмосферних фронтів та баричних систем, (практичне).


III. НАВЧАЛЬНІ ПИТАННЯ

Вступ

В даний час існують3 основні групи методів відновлення метеорологічних полів:

- чисельні методи;

- синоптичні методи;

- методи відновлення полів за допомогою супутникової інформації.

Відновлення чисельним і синоптичним методами здійснюється шляхом екстраполяції* полів метеорологічних елементів з району вихідного положення, де метеорологічної інформації вистачає для визначення синоптичного положення і синоптичних умов з необхідною деталізацією на район відновлення.

Район відновлення - це територія з рідкою мережею метеостанцій або їх повною відсутністю, над якою виконується відновлення метеорологічних полів.

1) Чисельні методи засновані на принципі вирішення рівнянь гідродинаміки і термодинаміки з використанням ЕОМ. Перевагою чисельних методів є об'єктивність аналізу синоптичної обстановки. Недолік - великі труднощі по їх використанню в оперативній роботі через необхідність виконання великого об'єму роботи і відсутності сучасних ЕОМ.

2) Синоптичні методи засновані на аналізі карт погоди, фізико- статистичних зв'язків і розрахунків, що не вимагають використання ЕОМ. Перевага - порівняльна простота і можливість використання в практичній діяльності метеопідрозділів.

3) Методи відновлення метеорологічних полів за рахунок супутникової

інформації засновані на взаємозв'язку полів хмарності з баричним полем та деякими іншими характеристиками стану атмосфери. Перевага методів – велика об’єктивність в порівнянні із синоптичними методами.

 




Переглядів: 160

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.