МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||
Зав. кафедри__________ (В.В.Бабіенко.)ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Кафедра Загальної Гігієни
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ з практичного заняття для студентів
Навчальна дисципліна «ГІГІЕНА»
МОДУЛЬ № 2 «Гігіенічні основи психоемоційних навантажень людини. Спеціальні питання гігіени та екології. Військова гігіена.» (назва модуля) Змістовий модуль № 2 «Гігіенічні основи психоемоційних навантажень людини. Спеціальні питання гігіени та екології. Військова гігіена.» (назва змістового модуля) Заняття № 47 «Гігіенічна характеристика інженерно-фортифікаційних споруджень.» (тема заняття)
Курс 3 Факультет медичний
Спеціальність (шифр, назва) 712010001 «Лікувальна справа» 712010002 «Педіатрія» 712010003 «Медико-профілактична справа»
Затверджено На методичній нараді кафедри “28 “_серпня 2014р. Протокол № 1. Зав. кафедри__________ (В.В.Бабіенко.) /підпис/
Одеса 2014 р.
МОДУЛЬ № 2 «Гігіенічні основи психоемоційних навантажень людини. Спеціальні питання гігіени та екології. Військова гігіена.» (назва модуля) Змістовий модуль № 2 «Гігіенічні основи психоемоційних навантажень людини. Спеціальні питання гігіени та екології. Військова гігіена.» (назва змістового модуля) Заняття № 47 «Гігіенічна характеристика інженерно-фортифікаційних споруджень.» -2 год. (тема заняття)
2. Актуальність теми Ознайомитися з видами та характеристикою інженерно – фортифікаційних споруджень.
3. Цілі заняття:
3.1. Загальні цілі: Засвоїти гігієнічні вимоги до інженерно – фортифікаційних споруджень, обов’язки посадових осіб формувань по їх забезпеченню.
3.2. Виховні цілі: Оволодіти методами медичного контролю за розміщенням особового складу формувань (і потерпілого населення) при надзвичайних ситуаціях у інженерно – фортифікаційними спорудженями.
3.3. Конкретні цілі: - знати: 3.3.1. Гігієнічні вимоги до інженерно – фортифікаційних споруджень для розміщення формувань та до планування їх території. 3.3.2. Гігієнічні вимоги до санітарного благоустрою споруджень (водозабезпечення, збір, видалення та знешкодження твердих і рідких покидьок, тощо). 3.3.3. Особливості мікроклімату та хімічного складу повітряного середовища в інженерно - фортифікаційних спорудах, заглиблених в землю. 3.4. На основі теоретичних знань з теми: - оволодіти методиками /вміти/: 1.Розглядати проектні матеріали (ситуаційний план, генеральний план, плани і розрізи приміщень тощо), складати по цих матеріалах експертні висновки. 2.. Виконувати санітарне обстеження території розміщення споруджень та служб різного призначення, вимірювати параметри мікроклімату, хімічних забруднень повітря у таких приміщеннях. .3. Формулювати висновки та пропозиції за результатами експертизи проектних матеріалів чи обстеження об’єктів поселення.
4. Матеріали доаудиторної самостійної підготовки (міждисциплінарна інтеграція)
5. Зміст теми (текст або тези), граф логічної структури заняття.
Переглядів: 240 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|