Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відпрацювання практичних навичок та вмінь.

1. Спілкування з пацієнтом, з метою допомогти адаптуватися до змін у житті у зв’язку із захворюванням

2. Етапні елементи філософії: обов'язки, цінності і чесноти.

3. Деонтологія як частина сестринської справи.

 

Домашнє завдання

 

Література:

В.В Лойко „Філософія сестринської справи” ,О.Л Задворна, „ Справочник медицинської сестри”1998р.Н.В Пасєчко” Основи сестринської справи”,1999р

 

Для нотатків:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2


 

Дата____________ ІНСТРУКЦІЯ 2

(для студентів )

ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ

“ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА”

ТЕМА: „.Охорона праці в галузі ”

Знати:

- Етичні елементи філософії медсестринської справи; обов’язки, цінності та чесноти медичної сестри.

- Основні принципи медсестринської деонтології, викладені в клятві Флоренс Найтінгейл і Етичному кодексі Міжнародної ради медичних сестер.

- Структура навчальної сестринської історії хвороби.

- Спілкування як ефективний засіб допомогти людям в адаптації до змін в житті у зв’язку із захворюванням.

- Фактори, що сприяють і перешкоджають спілкуванню.

- Майстерність письма як форма словесного спілкування з пацієнтами, в яких спостерігається порушення гостроти слуху.

- Підтримка комунікативного зв’язку з пацієнтами, нездатними до вербального спілкування.

- Самоконтроль медичної сестри при невербальному спілкуванні (вираз обличчя, міміка, жести).

- Навчання в медсестринській справі. Сфери навчання: пізнавальна, емоційна, психомоторна.

- Умови ефективного навчання. Етапи навчального процесу.

- Основні життєво-важливі потреби пацієнта (визначення й основні характеристики). Роль медичної сестри в задоволенні фізіологічних потреб пацієнта.

- Можливі проблеми пацієнта, наприклад: дефіцит знань, зниження слуху, зору, порушення сну, рухової активності, відсутність апетиту тощо.

- Медсестринські втручання з розв’язання проблем, що виникли.

Практичні навички:

Ø спілкування з пацієнтом з метою допомогти адаптуватися до змін у житті у зв’язку із захворюванням;

Ø вміння проводити бесіду з пацієнтом для виявлення проблем;

Ø ведення карти спостереження за пацієнтом;

Ø визначення змісту навчання;

Ø оцінювання вихідного рівня знань, умінь пацієнта;

Ø складання індивідуального плану навчання, реалізація його;

Ø допомога задовольняти фізіологічні потреби пацієнта.

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ.

Контроль знань.




Переглядів: 1959

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.