МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Яка модель медсестринства взята за основу на Україні?а) Модель В. Хендерсон; б) Модель Д. Джонсон; в) Модель Д. Орем; г) Модель М. Ален; д) Модель Н. Роупер. 22. Другий рівень ієрархії потреб по Маслоу включає в себе: а) Потреби в безпеці; б) Потреби в самовиразі; в) Потреби в самоповазі; г) Соціальні потреби; д) Фізіологічні потреби. 23. На якому рівні, згідно з ієрархією людських потреб А. Маслоу, знаходяться фізіологічні потреби: а) І; б) II; в) III; г) IV; д) V. 24. Потреби людини за А. Маслоу групуються за скількома рівнями: а) 1; б) 2; в) 3; г) 4; д) 5. 12
Дата________________ІНСТРУКЦІЯ 4 (для студентів ) ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ “ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА” ТЕМА: «Медсестринський процес І - V етап».
ОСНАЩЕННЯ: Інструкції. ЗНАТИ: ü Поняття про медсестринський процес, загальна характеристика його. Визначення медсестринського процесу, його завдання, загальна характеристика. П’ять етапів медсестринського процесу. ü Перший етап — медсестринське обстеження. Дві фази першого етапу: збирання інформації та синтез даних. Джерела інформації про пацієнта. Визначення стану здоров’я пацієнта. ü Суб’єктивне, об’єктивне та додаткові методи обстеження. Суб’єктивне обстеження: скарги, проблеми, анамнез життя та захворювання, умови проживання та праці, шкідливі звички. ü Об’єктивне обстеження: огляд, спостереження, пальпація, проведення антропометрії, термометрії, дослідження дихання, пульсу, артеріального тиску, виявлення набряків та добового діурезу. ü Обстеження пацієнтів з хворобами органів дихання, кровообігу, травлення, сечовиділення. Заповнення листків медсестринського обстеження. ü Міжособове спілкування в медсестринському процесі. Принципи та навички спілкування. ü Медсестринська діагностика — виявлення проблем пацієнта. Види проблем: дійсні, потенційні та супутні, пріоритетні, проміжні та другорядні. Медсестринські діагнози — діагностування людських реакцій на існуючі та потенційні проблеми здоров’я. Проблеми анатомічні, фізіологічні, психологічні, соціальні. ü Відмінність лікарських і медсестринських діагнозів. Медсестринські діагнози Північно-Американської асоціації медичних сестер. ü Формулювання медсестринських діагнозів у пацієнтів з проблемами дихання, кровообігу, травлення та сечовиділення. Роль медичної сестри у вирішенні фізіологічних, психологічних потреб пацієнта, потреб у безпеці. ü Складання плану медсестринських втручань. Напрями плану догляду: збереження здоров’я, підтримання здоров’я, профілактика захворювань та догляд за хворими. Чотири фази етапу планування: виявлення пріоритетів, постановка мети, визначення об’єму втручань, визначення терміну та кінцевої дати оцінювання. ü Реалізація плану медсестринських втручань: підготовка, медсестринські втручання, ведення документації. Стандарти медсестринського догляду. Медсестринські втручання, види, способи та методи, ґрунтування на наукових принципах, узгодження з планом догляду, індивідуалізація, конкретність. ü Способи та методи медсестринських втручань: допомога в задоволенні потреб пацієнта, виконання лікарських призначень, вирішення супутніх проблем, підготовка до додаткових методів обстеження, запобігання потенційним проблемам, навчання пацієнта та членів родини само догляду та взаємо догляду. ü У документування плану догляду за пацієнтом: записи, листки лікарських призначень, записи за допомогою комп’ютера, ведення плану медсестринського догляду. ü Вирішення ситуаційних задач: складання та реалізація плану медсестринських втручань. Повторення та вдосконалення практичних навичок спостереження та догляду за пацієнтами, задоволення потреб пацієнтів з проблемами дихання, кровообігу, травлення та сечовиділення. ü Заповнення та ведення плану медсестринських втручань. 13 ü Оцінювання якості та корекція медсестринських втручань. Безперервність процесу оцінювання результатів догляду починаючи з першого етапу процесу. Практичні навички: — проводити суб’єктивне і об’єктивне обстеження пацієнта; — виявляти і формулювати проблеми пацієнта; — складати і реалізувати план медсестринських втручань; — задовольняти потреби пацієнта, вирішувати проблеми; ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ. Переглядів: 2543 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|