Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дата_______________ ІНСТРУКЦІЯ № 7

(для студентів)

ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ

«ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА»

ТЕМА: « Санітарно-протиепідемічний режим ЛПЗ.»

ОСНАЩЕННЯ:

ü Шприци і голки.

ü Проточна вода.

ü Дистильована вода.

ü Ємності для миття інструментів.

ü Хлорамін.

ü Перекис водню.

ü Формалін.

ü Дезоксон-1.

ü Миючий засіб.

ü Мандрени, йорши.

ü Мензурки, піпетки.

ü Гумові рукавички.

ü Дезинфікуючий розчин.

ü Пінцети.

ü Корнцанги.

ü Розчин перекису водню.

ü Ниркоподібні лотки.

ü Ємність для відробленого матеріалу.

ü Вода, мило, рушник.

ЗНАТИ:

ü Поняття про санітарно-протиепідемічний режим ЛПЗ;

ü Особиста гігієна медперсоналу.

ü Вимоги до спецодягу.

ü Вимоги та способи забезпечення гігієни тіла та рук.

ü Чинні накази МОЗ України.

ü Профілактика заражень кров’яними інфекціями, безпека медперсоналу. Профілактика СНІДу та вірусного гепатиту.

ü Можливі проблеми пацієнта: страх перед ризиком ВІЛ-інфікування. Медсестринські втручання з вирішення проблеми, що виникла.

Практичні навички:

— приготування дезінфікуючих розчинів потрібної концентрації;

— дезінфекція предметів догляду, особистої гігієни хворого, посуду;

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ.

Контроль знань.

Відпрацювання практичних навичок та вмінь.

— приготування дезінфікуючих розчинів потрібної концентрації;

— дезінфекція предметів догляду, особистої гігієни хворого, посуду;

Домашнє завдання.

ЛІТЕРАТУРА:

Основна:

1. Н.М. Касевич „Основи медсестринства в модулях” Київ „Медицина”2009р. стор. 22-32

2. Касевич Н.М. „Практикум із сестринської справи”, Київ „Здоров'я”, 2007 р. ст.. 62-99

3. М. Г.Шевчук «Сестринська справа» "Здоров'я" 1994 р. Стор. 64-76.

4. Касевич Н.М. "Практикум із сестринської справи" Кременчуг 1995 р., стор. 12-22.

5. Нетяженко В.3., А.Г. Сьоміна, М.С. Присяжнюк "Загальний та спеціальний догляд за хворими" Київ "Здоров'я" 1993 р., стор. 153-154.

6.Тарасюк В.С., Любарець Г.У., Павленко Е.С., Кочкудан В.П. "Алгоритми практичних навичок з догляду за хворими та медичної маніпуляційної техніки" Київ-Вінниця, 1997 р, стор. 54-55, 57-64.

48

 

 

План сестринського догляду

Дата ________________________________________________________________

Проблема пацієнта:__________________________________________________

_____________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мета (очікуваний результат)__________________________________ _____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

Втручання. Дії медсестри та періодичність, кратність, частота оцінки

______________________________________________________________ _____

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Кінцева дата досягнення мети: _________________________________

____________________________________________________________________

Підсумкова оцінка ефективності_______________________________: ____________________________________________________________________

Погоджено з лікарем, який лікує хворого:______________________ __________

Медична сестра (підпис)______________________________________________

Лікар (підпис)________________________________________________

49


Тема: Інфекційна безпека.




Переглядів: 282

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.