МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Кінцева дата досягнення мети: _____________________________________________________________________________________________________ Підсумкова оцінка ефективності_______________________________: ____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________ Погоджено з лікарем, який лікує хворого:______________________ __________ Медична сестра (підпис)______________________________________________ Лікар (підпис)________________________________________________ 125 План сестринського догляду Дата ________________________________________________________________ Проблема пацієнта:__________________________________________________ _____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________ Мета (очікуваний результат)__________________________________ _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ Втручання. Дії медсестри та періодичність, кратність, частота оцінки ______________________________________________________________ _____ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ Кінцева дата досягнення мети: _________________________________ ____________________________________________________________________ Підсумкова оцінка ефективності_______________________________: ____________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Погоджено з лікарем, який лікує хворого:______________________ __________ Медична сестра (підпис)______________________________________________ Лікар (підпис)________________________________________________ 126 Дата_____________ ІНСТРУКЦІЯ 17 (для студентів) ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ «ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА» ТЕМА: « Участь медичної сестри в рентгенологічних Методах обстеження.» ОСНАЩЕННЯ: ü Кухоль Есмарха, вода. ü Карболен або відвар ромашки. ü Рицинова олія. ü Газовідвідна трубка, вазелін, барію сульфат, танін, 70% етиловий спирт. ü Шприц Жане, зонд шлунковий товстий. ü Стерильні шприци, голки. 0,1% розчин атропіну сульфату. ü Йодовмісні контрасні речовини: холевіт: йодогност, білігност, біліграфін, уротраст і верографін. ü Джгут, подушечка, різник. ü Набір медикаментів для надання невідкладної допомоги при алергічних реакціях: 1% димедрол, преднізолон або гідрокортизон, 0,1% розчин адреналіну гідрохлориду, 10% розчин калію хлориду. Знати: ü Підготовка пацієнта до рентгенологічного дослідження (бронхографія, холецистографія, дослідження шлунка і кишок, сечової системи). ВМІТИ: ü Підготовка пацієнтів та участь медичної сестри в рентгенологічному обстеженні бронхів, шлунка, кишок, жовчовивідних та сечовивідних шляхів. ü Застосування контрастних речовин, проведення проб на чутливість. ü Спостереження та догляд за пацієнтами під час та після дослідження. Практичні навички: — підготовка пацієнта та участь медичної сестри в рентгенологічному обстеженні шлунка, кишок, холецистографії, урографії; — проведення проби на чутливість до контрастної речовини. ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ. Контроль знань. Відпрацювання практичних навичок та вмінь. 1. Підготувати хворого до рентгенологічного дослідження шлунка. 2. Підготувати хворого до іригоскопії. 3. Підготувати хворого до холангіографії і холецистографії. 4. Підготувати хворого до рентгенологічного обстеження нирок і сечовивідних шляхів. Переглядів: 400 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|