Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Кінцева дата досягнення мети: _________________________________

____________________________________________________________________

Підсумкова оцінка ефективності_______________________________: ____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Погоджено з лікарем, який лікує хворого:______________________ __________

Медична сестра (підпис)______________________________________________

Лікар (підпис)________________________________________________

125


План сестринського догляду

Дата ________________________________________________________________

Проблема пацієнта:__________________________________________________

_____________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мета (очікуваний результат)__________________________________ _____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

Втручання. Дії медсестри та періодичність, кратність, частота оцінки

______________________________________________________________ _____

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Кінцева дата досягнення мети: _________________________________

____________________________________________________________________

Підсумкова оцінка ефективності_______________________________: ____________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________

Погоджено з лікарем, який лікує хворого:______________________ __________

Медична сестра (підпис)______________________________________________

Лікар (підпис)________________________________________________

126


Дата_____________

ІНСТРУКЦІЯ 17

(для студентів)

ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ

«ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА»

ТЕМА: « Участь медичної сестри в рентгенологічних

Методах обстеження.»

ОСНАЩЕННЯ:

ü Кухоль Есмарха, вода.

ü Карболен або відвар ромашки.

ü Рицинова олія.

ü Газовідвідна трубка, вазелін, барію сульфат, танін, 70% етиловий спирт.

ü Шприц Жане, зонд шлунковий товстий.

ü Стерильні шприци, голки. 0,1% розчин атропіну сульфату.

ü Йодовмісні контрасні речовини: холевіт: йодогност, білігност, біліграфін, уротраст і верографін.

ü Джгут, подушечка, різник.

ü Набір медикаментів для надання невідкладної допомоги при алергічних реакціях: 1% димедрол, преднізолон або гідрокортизон, 0,1% розчин адреналіну гідрохлориду, 10% розчин калію хлориду.

Знати:

ü Підготовка пацієнта до рентгенологічного дослідження (бронхографія, холецистографія, дослідження шлунка і кишок, сечової системи).

ВМІТИ:

ü Підготовка пацієнтів та участь медичної сестри в рентгенологічному обстеженні бронхів, шлунка, кишок, жовчовивідних та сечовивідних шляхів.

ü Застосування контрастних речовин, проведення проб на чутливість.

ü Спостереження та догляд за пацієнтами під час та після дослідження.

Практичні навички:

— підготовка пацієнта та участь медичної сестри в рентгенологічному обстеженні шлунка, кишок, холецистографії, урографії;

— проведення проби на чутливість до контрастної речовини.

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ.

Контроль знань.

Відпрацювання практичних навичок та вмінь.

1. Підготувати хворого до рентгенологічного дослідження шлунка.

2. Підготувати хворого до іригоскопії.

3. Підготувати хворого до холангіографії і холецистографії.

4. Підготувати хворого до рентгенологічного обстеження нирок і сечовивідних шляхів.




Переглядів: 400

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.