МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Для нотаток
________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 193
Дата________________ІНСТРУКЦІЯ 23 (для студентів ) ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ «ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА»
ТЕМА: «Зондові маніпуляції» ОСНАЩЕННЯ: ü Продезинфікований шлунковий зонд. ü Гумова трубка (для продовження зонда). ü Скляний перехідних. ü Шприц Жане або лійка. ü Місткість з перекип'яченою водою Т 28-32°С або блідо-рожевий розчин калію перманганату. ü 2% розчин натрію гідрокарбонату(при отруєнні кислотами). ü 0,1 % розчин лимонної кислоти(при отруєнні лугами). ü Таз або відро для промивних вод. ü Фартух, гумові рукавички, рушник, туалетне мило. ü Стерильний шприц, штатив з пробірками, ниркоподібний лоток. ü Парентеральні подразники: 0.1% розчин гістаміну в ампулах, 0,025% розчин пентагастріну в ампулах). ü 1% розчин димедролу в ампулах. ü Стерильний шлунковий зонд.. ü Стерильний дуоденальний зонд. ü Ентеральні подразники: 33% розчин магнію сульфату, 40% розчин глюкози. ü Грілка з теплою водою, валик з ковдрою або подушка. ü Клейонка. ü Низький стільчик. ЗНАТИ: ü Підготовка пацієнта, необхідного оснащення. ü Техніка шлункового зондування фракційним методом. Застосування ентеральних та парентеральних подразників. Базальна та максимальна секреція. Взяття шлункового вмісту та скерування його в лабораторію. Спостереження за пацієнтом під час зондування. ü Сучасні методи дослідження кислотності шлункового соку (рН-метричний). ü Підготовка пацієнта, інструментів. ü Техніка дуоденального зондування. ü Три- та п’ятифазний метод взяття жовчі та скерування її в лабораторію для дослідження. Спостереження та догляд за пацієнтом під час зондування. ü Беззондове дуоденальне зондування /тюбаж/.
Практичні навички: — підготовка пацієнта і техніка зондування шлунка фракційним методом за допомогою ентеральних та парентеральних подразників; -підготовка пацієнта і техніка дуоденального зондування (три- та п’ятифазне); — сліпе зондування (тюбаж).
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ. Контроль знань. 194 Відпрацювання практичних навичок та вмінь. — підготовка пацієнта і техніка зондування шлунка фракційним методом за допомогою ентеральних та парентеральних подразників; -підготовка пацієнта і техніка дуоденального зондування (три- та п’ятифазне); — сліпе зондування (тюбаж).
Переглядів: 306 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|