Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Для нотаток

 

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

193

 

Дата________________ІНСТРУКЦІЯ 23

(для студентів )

ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ

«ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА»

 

ТЕМА: «Зондові маніпуляції»

ОСНАЩЕННЯ:

ü Продезинфікований шлунковий зонд.

ü Гумова трубка (для продовження зонда).

ü Скляний перехідних.

ü Шприц Жане або лійка.

ü Місткість з перекип'яченою водою Т 28-32°С або блідо-рожевий розчин калію перманганату.

ü 2% розчин натрію гідрокарбонату(при отруєнні кислотами).

ü 0,1 % розчин лимонної кислоти(при отруєнні лугами).

ü Таз або відро для промивних вод.

ü Фартух, гумові рукавички, рушник, туалетне мило.

ü Стерильний шприц, штатив з пробірками, ниркоподібний лоток.

ü Парентеральні подразники: 0.1% розчин гістаміну в ампулах, 0,025% розчин пентагастріну в ампулах).

ü 1% розчин димедролу в ампулах.

ü Стерильний шлунковий зонд..

ü Стерильний дуоденальний зонд.

ü Ентеральні подразники: 33% розчин магнію сульфату, 40% розчин глюкози.

ü Грілка з теплою водою, валик з ковдрою або подушка.

ü Клейонка.

ü Низький стільчик.

ЗНАТИ:

ü Підготовка пацієнта, необхідного оснащення.

ü Техніка шлункового зондування фракційним методом. Застосування ентеральних та парентеральних подразників. Базальна та максимальна секреція. Взяття шлункового вмісту та скерування його в лабораторію. Спостереження за пацієнтом під час зондування.

ü Сучасні методи дослідження кислотності шлункового соку (рН-метричний).

ü Підготовка пацієнта, інструментів.

ü Техніка дуоденального зондування.

ü Три- та п’ятифазний метод взяття жовчі та скерування її в лабораторію для дослідження. Спостереження та догляд за пацієнтом під час зондування.

ü Беззондове дуоденальне зондування /тюбаж/.

 

Практичні навички:

— підготовка пацієнта і техніка зондування шлунка фракційним методом за допомогою ентеральних та парентеральних подразників;

-підготовка пацієнта і техніка дуоденального зондування (три- та п’ятифазне);

— сліпе зондування (тюбаж).

 

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ.

Контроль знань.

194

Відпрацювання практичних навичок та вмінь.

— підготовка пацієнта і техніка зондування шлунка фракційним методом за допомогою ентеральних та парентеральних подразників;

-підготовка пацієнта і техніка дуоденального зондування (три- та п’ятифазне);

— сліпе зондування (тюбаж).

 




Переглядів: 306

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.