МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Домашнє завдання.ЛІТЕРАТУРА: Основна: 1. Н.М. Касевич „Основи медсестринства в модулях” Київ „Медицина”2009 стор. 210-233 2. Касевич Н.М. „Практикум із сестринської справи”, Київ „Здоров'я”, 2007 р. ст.. 259-271 3. Касевич Н.Н. «Практикум із сестринської справи» Кременчуг, 1995 р. Стор. 188-194. 4. М. Г. Шевчук «Сестринська справа» К, “Здоров'я” 1994 р. Стор. 199-208. 5. Нетяженко В.3., А.Г. Сьоміна, М.С. Присяжнюк «Загальний та спеціальний догляд за хворими” Київ, "Здоров'я" 1993 р., стр. 149-154. . Тарасюк В.С., Любарець Г.У., Павленко Е.С., Кочкудан В.П. "Алгоритми практичних навичок з догляду за хворими та медичної маніпуляційної техніки" Київ-Вінниця, 1997 р., стор. 125-136. 212
Дата______________ ІНСТРУКЦІЯ 27 (для студентів) ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ «ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА» ТЕМА: «Внурішньовенне введення ліків. Кровопускання. Забір крові.» ОСНАЩЕННЯ: ü Скляні шприци місткістю 10-20 мл. ü Стерильні голки довжиною 40-60 мм. ü Стерильні ватні тампони. ü Стерильні ниркоподібні лотки. ü Спирт етиловий 70%. ü Різники. ü Ліки для внутрішньовенного введення. ü Стерильна система одноразового використання для взяття крові або голка Дюфо з насадженою на неї трубкою. ü Кровоспинний затискувач, джгут, прокладка під джгут, подушечка, валик. ü Градуйований флакон, чисті стерильні з притертим корком пробірки. ü Клейонка, лейкопластир.
ЗНАТИ: ü Венепункція, мета її проведення. Підготовка пацієнта, необхідних інструментів, вибір анатомічних ділянок, накладання джгута і техніка венепункції. Внутрішньовенне струминне введення ліків, стерильні розчини для вливань. Особливості введення 10% кальцію хлориду та сильнодіючих серцевих препаратів. Застосування голок-метеликів. Катетеризація периферійних вен, застосування голок-метеликів, постійних катетерів-венфлонів, підбір їх за розмірами, догляд за ними. ü Взяття крові з вени для біохімічного та бактеріологічного дослідження. Особливості взяття крові на виявлення в ній алкоголю. ü Показання, протипоказання та техніка кровопускання. Попередження ускладнень при внутрішньовенних ін’єкціях. Знезаражування використаних шприців та голок. Практичні навички: — техніка накладання джгута та виконання венепункції; — внутрішньовенне струминне введення лікарських засобів; — техніка кровопускання; — взяття крові з вени для лабораторного дослідження (бактеріологічного, біохімічного); — знезаражування шприців та голок після ін’єкцій. ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ. Контроль знань. Переглядів: 516 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|