МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||
Розділ 1. (Лабораторна робота № 1)УДК Методичні вказівки щодо самостійного вивчення курсу та виконання лабораторних робіт із дисципліні «Стратегічний аналіз» (для студентів спеціальності «Облік та аудит» денної та заочної форми навчання).
Укладачі: ст. викл. Куровська О.А., ас. Георгієв В.А. – Маріуполь, ПДТУ, 2008. 45 - с.
Укладачі ст. викл. Куровська О.А., ас. Георгієв В.А.
Відповідальний за випуск проф. д.е.н. М.Г. Білопольській.
Методичні вказівки затверджені на засіданні кафедри «Облік та аудит» протокол № від .
Зав. кафедрою проф., д.е.н. М.Г. Білопольській
Анотація В цих методичних вказівках розглянуто теоретичні та практичні аспекти стратегічного аналізу. Розглянуто: - SWOT- аналіз; - сценарний аналіз інвестиційних проектів; - розробка стратегічного маркетингового плану; - розробка плану виробництва; - поточне фінансове планування. Справжні методичні вказівки щодо самостійного вивчення курсу та виконання лабораторних робіт мають метою надати студентам необхідний набір теоретичних знань й управлінських технологій планування бізнесу. В результаті студент повинен уміти самостійно проводити стратегічний аналіз діяльності підприємства й уміти вибрати необхідний інструментарій для ухвалення управлінських рішень, спланувати необхідний фронт ведення бізнесу або всю господарську діяльність підприємства в цілому.
Зміст
Вступ
В умовах перехідної економіки України по-новому встають питання стратегічного планування виробничо-господарської діяльності, а значить, - і стратегічного аналізу. Стратегічний аналіз – важливий інструментарій створення і удосконалення бізнесу. В процесі створення нового бізнесу або диверсифікації старого, керівництво компанії виходить з бачення ринкової ситуації, що склалося. Бачення – це те, як керівництво інтуїтивно оцінює можливості по отриманню додаткового доходу у зв'язку з відкриттям нових або реструктуризації старого бізнесу. Бачення запускає весь процес стратегічного аналізу, що починається з розробки місії, розробки цілей і управлінського обстеження (аудиту) внутрішнього і зовнішнього середовища компанії. Технологія стратегічного планування представлена таким чином [1]: Місія деталізує статус підприємства і забезпечує напрям і орієнтири для визначення цілей і стратегій на різних організаційних рівнях. В процесі формулювання місії організації визначаються: · завдання організації з погляду її основних послуг або виробів, основних ринків і технологій; · зовнішнє середовище по відношенню до організації, яка визначає її робочі принципи; · культура організації – якого робочий клімат існує усередині підприємства. Деякі керівники ніколи не піклуються про вибір і формулювання місії своєї організації, вважаючи її очевидною. Якщо запитати типового представника дрібного підприємництва, в чому його місія, він відповість: «Одержувати прибуток». Безумовно, отримання прибули – важлива мета, але не єдина, оскільки прибуток дозволяє вирішувати лише внутрішні проблеми організації. Проте, будучи відкритою системою, організація може вижити лише в тому випадку, якщо задовольнятиме якусь потребу, що знаходиться поза нею самою. Щоб заробити прибуток, необхідний їй для виживання, організація повинна стежити за середовищем, в якому функціонує. Саме у навколишньому середовищі знаходиться загальна мета організації; необхідність вибору місії була визнана видатними керівниками задовго до розробки теорії систем [10].
Розділ 1. (Лабораторна робота № 1) Переглядів: 295 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|