Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розділ 1. (Лабораторна робота № 1)

УДК

Методичні вказівки щодо самостійного вивчення курсу та виконання лабораторних робіт із дисципліні «Стратегічний аналіз» (для студентів спеціальності «Облік та аудит» денної та заочної форми навчання).

 

Укладачі: ст. викл. Куровська О.А., ас. Георгієв В.А. – Маріуполь, ПДТУ, 2008. 45 - с.

 

 

Укладачі ст. викл. Куровська О.А., ас. Георгієв В.А.

 

 

Відповідальний за випуск проф. д.е.н. М.Г. Білопольській.

 

 

Методичні вказівки затверджені на засіданні кафедри «Облік та аудит» протокол № від .

 

 

Зав. кафедрою проф., д.е.н. М.Г. Білопольській

 

 


Анотація

В цих методичних вказівках розглянуто теоретичні та практичні аспекти стратегічного аналізу.

Розглянуто:

- SWOT- аналіз;

- сценарний аналіз інвестиційних проектів;

- розробка стратегічного маркетингового плану;

- розробка плану виробництва;

- поточне фінансове планування.

Справжні методичні вказівки щодо самостійного вивчення курсу та виконання лабораторних робіт мають метою надати студентам необхідний набір теоретичних знань й управлінських технологій планування бізнесу.

В результаті студент повинен уміти самостійно проводити стратегічний аналіз діяльності підприємства й уміти вибрати необхідний інструментарій для ухвалення управлінських рішень, спланувати необхідний фронт ведення бізнесу або всю господарську діяльність підприємства в цілому.

 

 


Зміст

Вступ  
Розділ 1. (Лабораторна робота № 1) Формулювання місії і проведення SWOT- аналізу умов реалізації стратегії  
Розділ 2 (Лабораторна робота № 2). Аналіз грошових потоків бізнесу для ухвалення стратегічного управлінського рішення  
Розділ 3 (Лабораторна робота №3). Розробка стратегічного плану  
Розділ 4 (Лабораторна робота №4). Складання плану виробництва і фінансового плану. Підбиття підсумків  
Висновки  
Перелік джерел  
Додаток А. – Приклади Cash flow  
Додаток Б. – Приклад розрахунку параметрів інвестиційного бізнес проекту  
Додаток В. Варіанти завдання до 2-ої лабораторної роботи  

Вступ

 

В умовах перехідної економіки України по-новому встають питання стратегічного планування виробничо-господарської діяльності, а значить, - і стратегічного аналізу.

Стратегічний аналіз – важливий інструментарій створення і удосконалення бізнесу.

В процесі створення нового бізнесу або диверсифікації старого, керівництво компанії виходить з бачення ринкової ситуації, що склалося.

Бачення – це те, як керівництво інтуїтивно оцінює можливості по отриманню додаткового доходу у зв'язку з відкриттям нових або реструктуризації старого бізнесу.

Бачення запускає весь процес стратегічного аналізу, що починається з розробки місії, розробки цілей і управлінського обстеження (аудиту) внутрішнього і зовнішнього середовища компанії.

Технологія стратегічного планування представлена таким чином [1]:

Місія деталізує статус підприємства і забезпечує напрям і орієнтири для визначення цілей і стратегій на різних організаційних рівнях. В процесі формулювання місії організації визначаються:

· завдання організації з погляду її основних послуг або виробів, основних ринків і технологій;

· зовнішнє середовище по відношенню до організації, яка визначає її робочі принципи;

· культура організації – якого робочий клімат існує усередині підприємства.

Деякі керівники ніколи не піклуються про вибір і формулювання місії своєї організації, вважаючи її очевидною. Якщо запитати типового представника дрібного підприємництва, в чому його місія, він відповість: «Одержувати прибуток». Безумовно, отримання прибули – важлива мета, але не єдина, оскільки прибуток дозволяє вирішувати лише внутрішні проблеми організації. Проте, будучи відкритою системою, організація може вижити лише в тому випадку, якщо задовольнятиме якусь потребу, що знаходиться поза нею самою. Щоб заробити прибуток, необхідний їй для виживання, організація повинна стежити за середовищем, в якому функціонує.

Саме у навколишньому середовищі знаходиться загальна мета організації; необхідність вибору місії була визнана видатними керівниками задовго до розробки теорії систем [10].

 


Розділ 1. (Лабораторна робота № 1)




Переглядів: 295

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.