Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Форми організації роботи з ознайомлення дітей з природою в ДНЗ.

Форми занять –екскурсії, свята, гра, праця.

Заняття осн. Форма – планова, систематична, послідовна.

Види занять –для формування нових знань; для уточнення, розширення, знань; узагальнення, систематизації; граматичного використання знань.

2 групи занять – 1 основна(обов’язкова) заняття, екскурсії, прогулянки цільові, повсякденні.

Другорядні;епізодичні, (цирк, зоопарк)свята, розваги з батьками.Заняття –первинно – ознайомлювальні, уточню вальні, поглиблено – пізнавальні.

Заняття бувають: комбіновані, тематичні, комплексні, контрольні.

Екскурсії –один з видів занять

Види екскурсій: природничі (в гори, ліс, на море); сільськогосподарські (В сад, город) проводять в сер ст гр..

Робота в повсякденній діяльності:

Прогулянки: на території ДНЗ, цільові – за його межами (пров у всіх вікових групах) Цільові прогулянки мають пізнавальне і практичне значення. Важливого значення екскурсіям надавав Сухомлинський. Особлива цінність – дають змогу формувати реалістичні уявлення про природу, а також перші елементи матеріального світорозуміння.

Екскурсії– найцінніші заняття для фізичного розвитку, зміцнення здоров’я дітей.

- проводяться за межами садка

- планується широкий обсяг програмного матеріалу.

- одержані знання, систематизують уявлення пор природу, вимагають чіткої організації.

Засоби:

- технічні – фільмоскоп, звукозапис, фільми.

- наочні – картини, ілюстрації.

- природні – виготовлення з дітьми і з допомогою батьків.

Ілюстровані посібники –зображення тварин, явищ природи, коли предмет або явище не доступні дітям для спостереження (св. тварини, дикі тварини) великі, кольорові, реальні відображають умови життя.

Діафільм –супроводжується пояснюється, порівнювати, (у всіх вікових групах) Кінофільму ст групі. Настільні ігри – підбір карток із зображенням тварин, рослин, ст гр. зоологічне лото.




Переглядів: 1786

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.