Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Радіостанції

Телевізійні станції

Контрольний список засобів інформації

» поштова адреса;

• власник, належність до мережі, номер каналу;

• телефонні номери; години роботи у вечірній час, робочі та вихід­ні дні, розмір і характер аудиторії;

імена керівника, редактора новин, -черювога-редактора, місцевих репортерів, а також їхні особисті контактні телефони;

• час і тривалість щоденних програм новин, їх рейтинг;

• строк подання інформації чи звернення про висвітлення подій у програмі новин;

» графік і вимоги до висвітлення подій (Коли? В якому вигляді"? Хто відповідає за форму та обсяг матеріалу? Живий ефір чи поперед­ній запис? Вимоги до попереднього замовлення?);

• політична платформа станції (Чи надає станція підтримку канди­датам? В якій формі і коли це робиться?);

• можливості станції в питаннях «живого ефіру» (Наприклад, чи має станція технічні можливості для ведення передач на великій відстані?);

• наявність у станції будь-яких «дочірніх» станцій, з якими вона ді­литься інформацією, наявність бюро чи кореспондента у столиці.

поштова адреса;

власник, належність до мережі, частота виходу в ефір, тип (зміша­ний, тільки новини, музика тощо); телефони студії новин;

ім'я керівника, редактора новин, місцевого репортера та їх особисті телефони;

частота, тривалість і рейтинг кожної програми місцевих новин; строки подання інформації;

належність станції до загальнодержавної «мережі новин» або са­мостійність;

можливість подачі станції готових програм; імена людей, що складають і контролюють програми місцевих но­вин; час запису і виходу в ефір; тип, жанр програм (наприклад, чи є програми із запрошенням виступаючих, гостей); організація вис­тупів запрошених;

• політична платформа станції;

• тривалість роботи (наприклад 24 години, вечірній час тощо),

• дані про слухачів станції (вік, Інтереси, місце проживання),

• політичні симпатії основних працівників станції; кандидати, яких вони підтримували в минулому,

• вартість платної реклами для кандидатів.

Щоденні газети

поштова адреса;

• ім'я власника й видавця;

• контактні телефони редакції;

• імена й телефони видавця, редактора новин, політичних та інших оглядачів;

• кількість випусків на день, на тиждень І строки подачі матеріалів;

• наявність суботніх (недільних) випусків І відповідного штату для них;

• рейтинг газети;

• політична платформа газети, її ставлення до кандидатів, готов­ність публікувати матеріали, які висвітлюють Інші думки;

• тираж і де поширюється;

• політика використання фотоматеріалів;

• агентства, якими користується газета;

• наявність у газети бюро або кореспондента у столиці;

• ставлення до рубрики «Листи до редактора»,

• наявність колонки політичного оглядача, пліток, світської хроніки,

• хто готує ці колонки І як збирається Інформація?

• політичний настрій редакційних статей і хто з кандидатів раніше користувався підтримкою; політична упередженість провідних ке­рівників і репортерів;

• які питання обстоювала газета, й керівництво І репортери;

• вартість платної реклами для кандидатів




Переглядів: 476

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управлінський процес. Управлінський цикл. | Тижневі газети

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.