Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми

МОДУЛЬ №3. ХВОРОБИ СИСТЕМИ КРОВІ ТА ЕНДОКРИННОЇ СИСТЕМИ У ДІТЕЙ

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ №10 ГЕМОРАГІЧНІ ЗАХВОРЮВАННЯ У ДІТЕЙ

I. Актуальність теми.

Кровнайважливіша інтегруюча система, що забезпечує обмін метаболітами та інформацієюміж тканинами та клітинами, пластичну та захисну функції організму. Гемостаз повинен підтримувати нормальний агрегатний стан крові. Зміни в системі гемостазу можуть спричинити як розвиток геморагічних, так і тромботичних ускладнень, які виникають на тлі самих різних захворювань. Неправильно та несвоєчасно діагностовані геморагічні захворювання є причиною смерті, особливо в акушерсько-гінекологічному та педіатричному стаціонарі. Крім того, без контролю використання препаратів, які прямо або посередньо впливають на гемостаз, може бути небезпечніше самої хвороби. Отже, діагностика стану системи гемостазу – важливіший фактор ефективності лікування багатьох захворювань.

II. Конкретні цілі:

1) знати принципи класифікації патології системи гемостазу;

2) знати основні прояви геморагічного синдрому в залежності від порушень різних компонентів системи гемостазу;

3) визначати етіологію та патогенез гемофілії, ідіопатичної тромбоцитопенічної пурпури (ІТП), тромбоцитопатії Гланцмана, хвороби Віллебранда;

4) аналізувати типову клінічну картину гемофілії, ІТП;

5) складати план обстеження та аналізувати дані лабораторних та інструментальних обстежень при геморагічному синдромі у дітей;

6) демонструвати володіння принципами лікування, реабілітації та профілактики кровотеч при спадкових коагулопатіях та тромбоцитопатіях, принципи курації хворих з ІТП;

7) демонструвати володіння морально-деонтологічними принципами медичного фахівця та принципами фахової субординації у відділенні дитячої онкогематології.

 

III. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми

(міждисциплінарна інтеграція)

Назви попередніх дисциплін Отримані навики
1. Нормальна фізіологія людини Знати структуру та основні аспекти функціонування системи гемостазу; основні тести для оцінки судинно-тромбоцитарного та плазменного компонентів гемостазу. Вміти визначати групи крові за системою АВО
2. Біохімія Знати діапазон норми основних біохімічних показників крові у дітей.
3. Патологічна фізіологія Знати основні порушення функції компонентів гемостазу
4. Фармакологія Знати лікарські засоби, що впливають на систему гемостазу (гемостатики, антикоагулянти)
5. Пропедевтична педіатрія Знати анатомо-фізіологічні особливості шкіри та слизових оболонок, володіти навичками дослідження периферичних лімфо-вузлів, пальпації печінки та селезінки.

 

IV. Завдання для самостійної праці під час підготовки до заняття.




Переглядів: 169

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.