Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Planning lessons

Thrown if you give some thought to some of the things that can go wrong. It is a good idea to make a note on your plan of any anticipated problems - in terms of language or classroom management - that could occur during any of the activities and any strategies you have considered for dealing with these problems. It is particularly useful to include this on the plan you give to your supervisor. In this way you will be given credit for anticipating difficulties, whereas if you mention such problems after the lesson it sounds as if you are making excuses!

You can anticipate what students will find difficult in a particular language item by thoroughly researching the language you are planning to teach. (See Researching the language on pi 82.) Investigate, if possible, the ways in which their language is different from English. For example, will your students have difficulty with the sound /э/ because it doesn't exist in their language? This is obviously easier to do with a monolingual group. You can also anticipate difficulties by finding out as much as you can about what the students have done in previous classes - their individual strengths and weaknesses in skills work, for example.

There are a number of ways in which the timing and organization of your lesson can be affected. For example, it is a good idea to think about what you would do if:

• the students take a longer or shorter time to do the activities than you had planned;

• they find an activity easier or more difficult than you thought they would;

• some students finish before the others;

• there are some students who need extra support;

• there are uneven numbers for a pairwork activity;

• some or all of the students have already met the material you have based your lesson round: for example, they have already seen the video you were going to show.

 




Переглядів: 182

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.