Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Бензоелектричний агрегат АБ-1-П/30-М1

Бензоелектричний агрегат АБ-1-П/30-М1 (рис. 5.2) призначений для живлення апаратури КШМ на стоянці постійною напругою 26 В при вимкненому генераторі Г-290. Працює в буферному режимі з акумуляторними батареями.

Агрегат має наступні технічні характеристики:

потужність генератора …………………………………. 1 кВт;

рід струму ………………………………………………... постійний;

напруга генератора ……………………………………… 30 В,

номінальний струм ……………………………………… 33,3 А;

двигун типу 2СДв потужністю ……….…..……………. 1,471 кВт;

число оборотів ……………………………………...…… 3000 об / хв;

витрата палива при номінальній потужності ………… 0,86 кг / год;

витрата масла при номінальній потужності ….………. 0,04 кг / год;

габарити ………………………………………………632X325X390 мм,

маса ……………………………………………………….. 45 кг.

 

 

Рисунок 5.2 – Бензоелектричний агрегат АБ-1-П/30-М1-V

 

 

1 - основа, 2 - двигун, 3 - карбюратор, 4 - краник, 5 - ручка включення навантаження; 6 - блок управління; 7 - бак для палива; 8 - шунтовий реостат; 9 - вольтметр постійного струму; 10 - дріт заземлення,

11 - амперметр постійного струму; 12 - генератор, 13 – амортизатор.

На підставці (основі) (1) на трьох амортизаторах (13) встановлений двигун (2), спарений з генератором (12). З'єднання двигуна з генератором здійснюється за допомогою фланців. До корпусу генератора кріпиться блок управління (6), в якому розміщуються апаратура управління та регулювання (8), вимірювальні прилади (9; 11) й інші елементи електричної схеми. Бак для палива (7) розташовується над блоком управління і кріпиться до корпусу двигуна. Паливо через краник (4) самопливом надходить в карбюратор (3).

 

Рисунок 5.3 Загальний вид агрегату АБ-1-П/30-М1-V без кожуха

(з боку приладів).

 

 

1 - затискач на рамі, 2 - силова панель, 3 – затиск,

4 – глушник, 5 – магнето.

 

Рисунок 5.4 Загальний вид агрегату АБ-1-П/30-М1-V

(з боку силової панелі):

 

На звороті агрегату розміщуються магнето, глушник і панель із затиском для підключення кабелю навантаження.

На блоці керування розміщуються амперметр постійного струму на 0 - 50 А, вольтметр постійного струму на 0 - 50 В, ручка шунтового реостата, ручка вимикача навантаження - автомата АЗС-50 з струмовим захистом. Блок управління заземлюють на корпус двигуна проводом (10).

У агрегаті застосовується генератор постійного струму типу ГАБ-1-П/30 з шунтовим збудженням.

У агрегаті застосовується двигун з повітряним охолодженням типу 2СДв, одноциліндровий, з петлевою, кривошипно-камерною продувкою потужністю 1,47 кВт. Двигун працює з електричними генераторами постійного або змінного струму потужністю 750 - 1000 Вт при температурі навколишнього повітря від - 50 до +50 ° С.

Двигун забезпечується відцентровим регулятором обертів, автоматично підтримує число обертів в заданих межах при зміні навантаження від 0 до 100%. Регулятор оборотів через систему важелів впливає на дросельний золотник карбюратора і, відкриваючи або закриваючи його, регулює надходження в циліндр такої кількості горючої суміші, яке відповідає даному навантаженні.

На колінчастому валу встановлена крильчатка вентилятора, що обдуває головку і циліндр двигуна.

Двигун працює на суміші автомобільного бензину марки А72 з маслом М8В1 і присадкою СБ-3. Суміш складається у співвідношенні 1 частина масла до 25 частин бензину. Для цього 50% бензину ретельно перемішують з маслом, потім доливають решту 50% бензину і суміш знову перемішують. Складену суміш через лійку з фільтром сітковим заливають у бак для пального.

Мастило шестерень приводу магнето і пускового механізму здійснюється розбризкуванням. Ємність картера з шестернями приводу 110 - 120 см3. Заміна масла в картері у нового двигуна проводиться через 25 год роботи, а потім через кожні 100 годин роботи.

Після заливки горючої суміші в бак і масла в картер перевіряють їх рівень, необхідний для роботи. Ручкою шунтового реостата вводять опір, під'єднують кабель навантаження до затискачів колодки висновків. Перед пуском холодного двигуна відкривають бензокран, натискають утамувач поплавка, прикривають заслонку повітряного фільтра і закривають кришку вентиляційних отворів генератора. При пуску теплого двигуна утамувачем поплавка, заслонкою і кришкою генератора не користуються.

Пуск двигуна здійснюється рукояткою, укріпленої на одному валу з ведучою пусковий шестернею. Обертання пускової рукоятки - ліве. Для пуску може застосовуватися шків з шнуром. Шків встановлюється на тому ж валу, що і рукоятка. Електрична схема агрегату дозволяє робити пуск двигуна від стартерної акумуляторної батареї. Після прогріву двигуна відкривають повітряну заслонку, а потім і кришку генератора. На блоці управління підключають навантаження. Ручкою реостата регулювання напруги по вольтметру встановлюють необхідну напругу. Величину струму контролюють за допомогою амперметра. При номінальному навантаженні 1 кВт і напрузі 24 В показання амперметра складатиме 41,7 А, при напрузі 30 В - 33,3 А, при напрузі 36 В - 27,8 А.

Для зупинки двигуна відключають навантаження і перекривають бензокран. В аварійних випадках для швидкої зупинки двигуна вимикають запалювання натисненням кнопки на магнето.




Переглядів: 3889

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.