Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






З предметним довкіллям

Практичне заняття № 7

Методи та прийоми ознайомлення дітей

З предметним довкіллям

1. Методи опосередкованого ознайомлення дітей з предметним довкіллям.

2. Ознайомлення з довкіллям засобами дидактичної гри.

3. Методика ознайомлення дітей з якостями та властивостями предметів.

 

ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ:

1. Класифікуйте види дидактичних ігор за навчальною метою.

2. Визначте методи опосередкованого ознайомлення дітей з предметним довкіллям.

3. Дайте визначення понять якість і властивість.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ:

 

· Зробіть порівняльний аналіз програмних завдань з ознайомлення дітей з якостями та властивостями предметів у програмах (для однієї вікової групи за вибором).

· Складіть словник понять, які мають засвоїти діти старшого дошкільного віку у процесі ознайомлення з властивостями та якостями рідини.

· Доберіть дидактичні ігри (не менше 3-х) з ознайомлення дітей дошкільного віку з довкіллям. ВИГОТОВИТИ АТРИБУТИ ГРИ !!!!!!!!

 

Основна література:

1. Богуш А., Гавриш Н. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі. Підручник для ВНЗ. - К.: Видавничий Дім "Слово", 2008. - 408 с.

2. Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: «Академвидав», 2004. – 456 с. (Альма-матер)

Додаткова література:

1. Зеленко И.І. Картини для розвитку дітей дошкільного віку.-К., 1976.

2. Луцан Н.І. Мовленнєво-ігрова діяльність дітей дошкільного віку. – Одеса: ПНЦ АПН України – СВД М.П.Черкасов, 2005. – 319 с.

3. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з мистецтвом живопису. - Методичні рекомендації / Укл. Г.О.Підкурганна. - К., 1991.- С. 5-8.

 

Лабораторне заняття № 1

Методи та прийоми ознайомлення дітей

з предметним довкіллям

1. Методи опосередкованого ознайомлення дітей з предметним довкіллям.

2. Ознайомлення з довкіллям засобами дидактичної гри.

3. Методика ознайомлення дітей з якостями та властивостями предметів.

 

ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ:

1. Назвіть вимоги до організації та проведення спеціальних занять із ознайомлення дітей з якостями та властивостями предметів?

2. Визначте, які методи доцільно використовувати для ознайомлення дітей з властивостями і якостями предметів у процесі екологічного виховання.

3. Яке місце дослідницько-експериментальної роботи в ознайомленні дітей з якостями та властивостями предметів?

4. Визначте роль мовлення у роботі з ознайомлення дітей з властивостями і якостями предметів.

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ:

 

· Розробити конспект проведення дидактичної гри на закріплення якостей, властивостей та ознак предметів для дітей молодшого дошкільного віку ВИГОТОВИТИ АТРИБУТИ ГРИ !!!!!!!!

· Складіть конспект заняття з ознайомлення дітей середнього дошкільного віку з якостями і властивостями паперу.

Основна література:

1. Богуш А., Гавриш Н. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі. Підручник для ВНЗ. - К.: Видавничий Дім "Слово", 2008. - 408 с.

2. Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: «Академвидав», 2004. – 456 с. (Альма-матер)

Додаткова література:

1. Зеленко И.І. Картини для розвитку дітей дошкільного віку.-К., 1976.

2. Луцан Н.І. Мовленнєво-ігрова діяльність дітей дошкільного віку. – Одеса: ПНЦ АПН України – СВД М.П.Черкасов, 2005. – 319 с.

3. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з мистецтвом живопису. - Методичні рекомендації / Укл. Г.О.Підкурганна. - К., 1991.- С. 5-8.




Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.