Бесіди за змістом картин як метод безпосереднього ознайомлення дітей з довкіллям
1. Бесіди за дидактичними картинами.
2. Розглядання та бесіди за репродукціями художніх картин.
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ:
1. Визначте способи активізації розумової та мовленнєвої діяльності у процесі розглядання картин і бесід за їх змістом.
2. Охарактеризуйте специфіку бесід за змістом репродукцій художніх картин.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ:
· Розробити самостійно план-конспект бесіди для старшої групи за змістом сюжетної картини з обкладинки дитячого журналу (за вибором).
· Розробити план-конспект бесіди за репродукцією художньої картини для певної вікової групи.
Основна література:
1. Богуш А., Гавриш Н. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі. Підручник для ВНЗ. - К.: Видавничий Дім "Слово", 2008. - 408 с.
2. Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: «Академвидав», 2004. –
456 с. (Альма-матер)
Додаткова література:
1. Зеленко И.І. Картини для розвитку дітей дошкільного віку.-К., 1976.
2. Луцан Н.І. Мовленнєво-ігрова діяльність дітей дошкільного віку. – Одеса: ПНЦ АПН України – СВД М.П.Черкасов, 2005. – 319 с.
3. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з мистецтвом живопису. - Методичні рекомендації / Укл. Г.О.Підкурганна. - К., 1991.- С. 5-8.
Практичне заняття № 5
Переглядів: 2770
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: