1. Становлення особистості дошкільника у предметно-розвивальному середовищі дошкільного навчального закладу.
2. Програмне забезпечення ознайомлення дітей з предметним довкіллям у дошкільному навчальному закладі.
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ:
1. У чому полягає суть особистісно орієнтованого підходу до організації навчання у дошкільному навчальному закладі?
2. Розкрийте значення концепції діяльності дошкільного навчального закладу як стратегічного документа.
3. Визначте основні структурні компоненти концепції діяльності дошкільного навчального закладу.
4. Розкрийте зміст роботи дошкільного навчального закладу з ознайомлення з довкіллям з дітьми молодшого дошкільного віку за програмами.
5. Як ускладнюється зміст роботи з ознайомлення з довкіллям у старшому дошкільному віці?
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ:
1. На основі опрацювання наукових джерел складіть соціально-психологічний портрет сучасного дошкільника.
2. Зробіть самостійно зіставний аналіз програмних завдань з ознайомлення з довкіллям для будь-якої вікової групи.
Основна література:
1. Базовий компонент дошкільної освіти: Науковий керівник: А. М. Богуш ― К.: Видавництво, 2012. - 26 с.
2. Богуш А.М. Моє довкілля. Програма ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з довкіллям. - К: Шкільний світ, 2006.- 32 с.
3. Богуш А., Гавриш Н. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі. Підручник для ВНЗ. - К.: Видавничий Дім "Слово", 2008. - 408 с.
Додаткова література:
1. Гавриш Н. Сучасне заняття в дошкільному закладі. -Луганськ: Альма-матер, 2007. - 498 с.
2. Сенько Ю.В., Фроловская М.Н. Педагогика понимания. - М.: Дрофа, 2007. - 189 с.
Практичне заняття № 3
СЛОВЕСНІ МЕТОДИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ
Переглядів: 1387
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: