МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
Ставлення до довкілляПрактичне заняття № 8 Діти в соціальному довкіллі 1. Дитинство як педагогічна категорія. 2.Готовність вихователів до реалізації принципів гуманістичної педагогіки 3. Багатовекторність соціуму у свідомості дітей. 4. Принципи взаємовідносин дітей і дорослих у сучасному освітньому просторі. 5. Стосунки з однолітками як чинник формування уявлень про соціальний і предметний світ.
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ: 1. Дайте визначення поняття "дитинство". 2. Які шість періодів у розвитку дитинства виокремив Л.Демоза? 3. Як змінювалось сприйняття дитинства в різних історичних епохах? 4. Визначте сутнісні ознаки етапу дошкільного дитинства. 5. Дайте визначення поняття "педагогічне розуміння". 6. Визначте чинники формування дитячої картини світу в дошкільному віці. 7. У яких формах знаходить відображення дитяча картина світу? 8. Як змістовно й формально змінюються стосунки з ровесниками на різних етапах дошкільного дитинства?
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ: 1. Підготуйте на основі праці М.Г.Стельмаховича "Народне дитинознавство" реферат з теми "Дитина у світогляді українського народу". 2. Підготуйтеся до дискусії з теми "Світ дитинства - автономна соціокультурна реальність". 3. Складіть бібліографію з теми "Педагогіка дитинства в дослідженнях вітчизняних учених" (не менше 10 найменувань джерел).
Основна література:
1. БогушА. М. Дитинство в сучасному освітньому просторі. - Збірник наук, праць: Адреса досвіду: НВК "Надія". -Одеса: ПНУ АПНУ, 2003. 2. Діти і соціум: Монографія / За ред. А.М.Богуш. -Луганськ: Альма-матер, 2006. - 386 с. 3. Національна доктрина розвитку освіти України в XXI столітті. - К.: Шкільний світ, 2001. – 18 с. Додаткова література:
1. Стельмахович М.Г. Народне дитинознавчтво. - К.: Наукова думка, 1991. - 48 с. 2. Конвенція про права дитини // Довідник класного керівника: Збірник документів / За ред. П.Щербаня. - К.: ІЗМН, 1996. -240 с. 3. Сивачук Н. Дитина у світогляді українського народу// Початкова школа. - 2000. - №5. - С. 49-52.
Лабораторне заняття № 2
Виховання у дошкільників відповідального ставлення до довкілля 1.Ознайомлення дітей з правилами пожежної безпеки. 2. Ознайомлення дітей з правилами дорожнього руху.
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ: 1. Які правила пожежної безпеки мають засвоїти діти старшого дошкільного віку? 2. Проаналізуйте спрямованість системи занять з ознайомлення дітей з правилами пожежної безпеки. 3. Які методи доцільно застосовувати для ознайомлення дітей з правилами пожежної безпеки? 4. Схарактеризуйте специфіку занять з ознайомлення дітей з правилами дорожнього руху. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ: 1. Зробіть добірку методичних статей і розробок часописів "Дошкільне виховання" та "Джміль" з теми ознайомлення дітей з правилами пожежної безпеки для організації цілеспрямованої роботи в дошкільному навчальному закладі. 2. Доберіть дидактичні ігри (не менше 3-х) з ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з правилами дорожнього руху та підготуйтесь до їх проведення. ВИГОТОВИТИ АТРИБУТИ ГРИ !!!!!!!! Основна література: 1. Богуш А., Гавриш Н. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі. Підручник для ВНЗ. - К.: Видавничий Дім "Слово", 2008. - 408 с. Додаткова література:
1.Гураш Л. Розумна обережність - запорука безпеки // Дошкільне виховання. - 2003. - №7. - С. 7-10. 2.Гарбар Л. Азбука дорожнього руху // Дошкільне виховання. - 2003. - № 2. - С. 16-18.
Переглядів: 1193 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|