МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Ставлення до довкілляПрактичне заняття № 8 Діти в соціальному довкіллі 1. Дитинство як педагогічна категорія. 2.Готовність вихователів до реалізації принципів гуманістичної педагогіки 3. Багатовекторність соціуму у свідомості дітей. 4. Принципи взаємовідносин дітей і дорослих у сучасному освітньому просторі. 5. Стосунки з однолітками як чинник формування уявлень про соціальний і предметний світ.
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ: 1. Дайте визначення поняття "дитинство". 2. Які шість періодів у розвитку дитинства виокремив Л.Демоза? 3. Як змінювалось сприйняття дитинства в різних історичних епохах? 4. Визначте сутнісні ознаки етапу дошкільного дитинства. 5. Дайте визначення поняття "педагогічне розуміння". 6. Визначте чинники формування дитячої картини світу в дошкільному віці. 7. У яких формах знаходить відображення дитяча картина світу? 8. Як змістовно й формально змінюються стосунки з ровесниками на різних етапах дошкільного дитинства?
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ: 1. Підготуйте на основі праці М.Г.Стельмаховича "Народне дитинознавство" реферат з теми "Дитина у світогляді українського народу". 2. Підготуйтеся до дискусії з теми "Світ дитинства - автономна соціокультурна реальність". 3. Складіть бібліографію з теми "Педагогіка дитинства в дослідженнях вітчизняних учених" (не менше 10 найменувань джерел).
Основна література:
1. БогушА. М. Дитинство в сучасному освітньому просторі. - Збірник наук, праць: Адреса досвіду: НВК "Надія". -Одеса: ПНУ АПНУ, 2003. 2. Діти і соціум: Монографія / За ред. А.М.Богуш. -Луганськ: Альма-матер, 2006. - 386 с. 3. Національна доктрина розвитку освіти України в XXI столітті. - К.: Шкільний світ, 2001. – 18 с. Додаткова література:
1. Стельмахович М.Г. Народне дитинознавчтво. - К.: Наукова думка, 1991. - 48 с. 2. Конвенція про права дитини // Довідник класного керівника: Збірник документів / За ред. П.Щербаня. - К.: ІЗМН, 1996. -240 с. 3. Сивачук Н. Дитина у світогляді українського народу// Початкова школа. - 2000. - №5. - С. 49-52.
Лабораторне заняття № 2
Виховання у дошкільників відповідального ставлення до довкілля 1.Ознайомлення дітей з правилами пожежної безпеки. 2. Ознайомлення дітей з правилами дорожнього руху.
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ: 1. Які правила пожежної безпеки мають засвоїти діти старшого дошкільного віку? 2. Проаналізуйте спрямованість системи занять з ознайомлення дітей з правилами пожежної безпеки. 3. Які методи доцільно застосовувати для ознайомлення дітей з правилами пожежної безпеки? 4. Схарактеризуйте специфіку занять з ознайомлення дітей з правилами дорожнього руху. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ: 1. Зробіть добірку методичних статей і розробок часописів "Дошкільне виховання" та "Джміль" з теми ознайомлення дітей з правилами пожежної безпеки для організації цілеспрямованої роботи в дошкільному навчальному закладі. 2. Доберіть дидактичні ігри (не менше 3-х) з ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з правилами дорожнього руху та підготуйтесь до їх проведення. ВИГОТОВИТИ АТРИБУТИ ГРИ !!!!!!!! Основна література: 1. Богуш А., Гавриш Н. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі. Підручник для ВНЗ. - К.: Видавничий Дім "Слово", 2008. - 408 с. Додаткова література:
1.Гураш Л. Розумна обережність - запорука безпеки // Дошкільне виховання. - 2003. - №7. - С. 7-10. 2.Гарбар Л. Азбука дорожнього руху // Дошкільне виховання. - 2003. - № 2. - С. 16-18.
Переглядів: 1103 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|