1. Методи опосередкованого ознайомлення дітей з предметним довкіллям.
2. Ознайомлення з довкіллям засобами дидактичної гри.
3. Методика ознайомлення дітей з якостями та властивостями предметів.
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ:
1. Класифікуйте види дидактичних ігор за навчальною метою.
2. Визначте методи опосередкованого ознайомлення дітей з предметним довкіллям.
3. Дайте визначення понять якість і властивість.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ:
· Зробіть порівняльний аналіз програмних завдань з ознайомлення дітей з якостями та властивостями предметів у програмах (для однієї вікової групи за вибором).
· Складіть словник понять, які мають засвоїти діти старшого дошкільного віку у процесі ознайомлення з властивостями та якостями рідини.
· Доберіть дидактичні ігри (не менше 3-х) з ознайомлення дітей дошкільного віку з довкіллям. ВИГОТОВИТИ АТРИБУТИ ГРИ !!!!!!!!
Основна література:
1. Богуш А., Гавриш Н. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі. Підручник для ВНЗ. - К.: Видавничий Дім "Слово", 2008. - 408 с.
2. Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: «Академвидав», 2004. – 456 с. (Альма-матер)
Додаткова література:
1. Зеленко И.І. Картини для розвитку дітей дошкільного віку.-К., 1976.
2. Луцан Н.І. Мовленнєво-ігрова діяльність дітей дошкільного віку. – Одеса: ПНЦ АПН України – СВД М.П.Черкасов, 2005. – 319 с.
3. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з мистецтвом живопису. - Методичні рекомендації / Укл. Г.О.Підкурганна. - К., 1991.- С. 5-8.
Лабораторне заняття № 1
Методи та прийоми ознайомлення дітей
Переглядів: 715
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: