Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Intonation in Different Communicative Types of Sentences

1. Statements:

§ final, categorical, calm and reserved statements are usually pronounced with Low Fall, e.g.: Whose book is this? – It’s mine.

§ Non- categorical, non-final, encouraging further conversation are pronounced with Low Rise, e.g.: Have you heard about Max? – No.

§ in statements expressing concern, reproach, contradiction, heart feelings Fall Rise is used, e.g.: I don’t think so.

2. Questions:

§ General questions are pronounced with a Low Rise, e.g.: ‘Is he busy?

§ Special questions:

1) calm, serious, flat – Low Fall, e.g.: ‘What’s the matter?

2) expressing friendly interest, wonder – Low Rise, e.g.: ‘What’s new with the baby?

§ Alternative questions are pronounced with Low Rise in the first sense-group and with a Low Fall in the final sense-group, e.g.: Do you speak English │or German?

§ Disjunctive questions – the first sense-group is characterized with a Low Fall, the Low Rise of the final sense-group shows that an answer is expected, e.g.: It’s a new one│ isn’t it?

When you know that the answer is positive Low Fall is used in the final sense-group, e.g.:

You are good at English│ are you?

§ Echo questions are pronounced with Low Rise, e.g.: This is a beautiful star. Is it?

§ Imperative sentences and commands:

a) in imperative calm, serious, unemotional a Low Fall is used: E.g.: ‘Go to school.

b) in warnings Low Rise is used: E.g.: Be careful.

c) In commands, urgent warnings Fall Rise is used: E.g.: Hurry, Peter.

§ Exclamations:

a) In calm, unsurprised exclamations Low Fall is used: E.g.: Nice.

b) In exclamations showing judgment, expressing calm, casual acknowledgement Low Rise is used, e.g.: Here is your change. – Thank you.




Переглядів: 682

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.