Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Figures of Speech that create Rhythm

These expressive means were divided into 4 large groups:

a)Figures that create rhythm by means of addition:

1. Doubling (reduplication, repetition) of words and sounds. EX. Tip-top, helter-skelter, wishy-washy; oh, the dreary, dreary moorland.

2.Epenalepsis (polysyndeton) conjunctions: use of several con­junctions. EX. He thought, and thought, and thought; f hadn't realized until then how small the houses were, how small and mean the shops.

3. Anaphora: repetition of a word or words at the beginning of two
or more clauses, sentences or verses. EX. E.g. No tree, no shrub, no blade of grass, not a bird or beast, not even a fish that was not owned!

4. Enjambment: running on of one thought into the next line, without breaking the syntactical pattern. EX. In Ocean's wide domains

Half buried in the sands

Lie skeletons in chains

With shackled feet and hands.

5. Asyndeton: omission of conjunction. EX. He provided the poor with jobs, with opportunity, with self-respect.

b) Figures based on compression:

1. Zeugma (syllepsis): a figure by which a verb, adjective or other part of speech, relating to one noun is referred to another. EX. He lost his hat and his temper, with weeping eyes and hearts.

2. Chiasmus—a reversal in the order of words in one of two parallel phrases. EX. He went to the country, to the town went she.

3. Ellipsis—omission of words needed to complete the construction of the sense. EX. He was hanged and his followers imprisoned.

c)Figures based on assonance or accord:

1. Equality of colons—used to have a power to segment and arrange.

2.Proportions and harmony of colons.

d) Figures based on opposition:

1. Antithesis—choice or arrangement of words that emphasises a contrast. EX. Give me liberty or give me death.

2.Paradiastola—the lengthening of a syllable regularly short (in Greek poetry).

3.Anastrophe— inversion in contemporary terms. EX. Me he restored, him he hanged.

Types of speech

All kinds of speech were labelled and repre­sented in a kind of hierarchy including the following types: elevated: flowery /florid/ exquisite; poetic; normal; dry; scanty; hackneyed; tasteless.




Переглядів: 193

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.