Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






The theory of expressive means and stylistic devices by Y.M.Skrebnev

hierarchical arrangement into 5 levels: phonetics, morphology, lexicology, syntax, semasiology (or semantics).

Paradigmatic ← 1.Phonetics → Syntagmatic

Stylistics ← 2.Morphology → Stylistics

← 3. Lexicology →

← 4. Syntax →

← 5. Semasiology →

 

The theory of stylistic devices, suggested by V.V.Gurevich.

1. Stylistic devices making use of the meaning of language units (figures of speech)

Metaphor (O.I.Glazunova)

· Nominal metaphoric phrase/ construction. Ex. And down they bring, pearls rowe

· Predicative metaphoric phrase/ construction. Ex. He faded into age

· Genitive metaphoric phrase/ construction. Ex. A cup of kindness

· Adverbial metaphoric phrase/ construction. Ex. He burned with desire

· Attributive metaphoric phrase/ construction. Ex. The crystal streamlets

· Simile. Ex. My love is like a red, red rose.

Phraseological units

Metonymy

- Synecdoche

- Container instead of content (dish, a cup)

- Characteristic feature instead of the object (В комнату вошла вошла голова)

- Name of the instrument instead of the action/doer.

Zeugma, Oxymoron, Hyperbole and Litotes, Epithet, Periphrasis, Antonomasia, Euphemisms, Personification, Allusion, Irony, Rhetorical questions.

2. Stylistic devices making use of the structure of language units

Repetition

1) Lexical repetition

Anaphora – the repetition of the same elements in the beginning of several sentences.

Epiphora - the repetition of the same elements in the end of several sentences.

2) Syntactic repetition (may include syntactic tautology) or syntactic parallelism

Chiasm - a reversed version of syntactic parallelism. Ex. Down dropped the breeze/The sails dropped down.

Climax (gradation) and Anticlimax

Climax – lexical or syntactic repetition of elements which is combined with gradual increase in the emotional colouring of the sentence.

Anticlimax – the opposite to the climax (the final element is obviously weaker in degree).

Ellipsis – The device consists in omission of some parts of the sentence that are easily understood from the context.

Asyndeton - is a deliberate omission of conjunctions.

Polysyndeton - (opposite to asyndeton) the repeated use of the same connectors before several parts of sentence.

Antithesis- a structure that stresses a sharp contrast in meaning between the parts within 1 sentence.

3. Phonetic expressive means and devices




Переглядів: 187

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.