Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ascoltate le parole e scrivetele nella colonna corretta.

[ t] [ d]
  desiderio
   
   
   
   

28. Ascoltate le parole senza senso. Sentirete due parole per ogni numero (A e B). Scrivete una X dove sentite [t] come in tetto.

A B

1. 1 1

2. 1 1

3. 1 1

4. 1 1

5. 1 1

 

29. Sentirete due parole per ogni numero (A e B). Scrivete una X dove sentite [d] come in dado.

A B

1. 1 1

2. 1 1

3. 1 1

4. 1 1

5. 1 1

 

30. Sentirete una parola per ogni numero. Scrivete (-) se sentite [t] e (+) se sentite [d] .

1. 1 2. 1 3. 1 4. 1 5. 1

 

Sentirete due coppie di parole per ogni numero (A e B). Scrivete una X dove sentite due parole uguali.

A B

1. 1 1

2. 1 1

3. 1 1

4. 1 1

5. 1 1

 

Sentirete due parole per ogni numero. Scrivete una X solo dove sentite due parole uguali.

1. 1 2. 1 3. 1 4. 1 5. 1

 

33. Sentirete una parola per ogni numero. Ogni parola contiene i suoni [t] e [d]. Se sentite prima [t] e poi [d], scrivete A. Se sentite prima [d] e poi [t], scrivete B.

Esempio: tondo A.

dato B.

1. 1 2. 1 3. 1 4. 1 5. 1

 

Ascoltate. Queste sono parole che esistono in italiano.

Sentirete tre parole per ogni numero (A, B e C). Segnate con una X le due parole uguali.

A B C

1. 1 1 1

2. 1 1 1

3. 1 1 1

4. 1 1 1

5. 1 1 1

 

 

Lezione terza

I. Fonetica: consonanti geminate [pp], [bb], [tt] [mm], [nn], [ll], [rr]

Esercizio di pronuncia.

[pp] - pappa, appunto, appena, oppure; [bb] - abbonamento, abbandonato, abbattere; [tt] - tuttavia, tutto, tuttora, brutto, tutti.

 

Ascoltate queste coppie di parole. Vi sembrano uguali o diverse?

  uguali diverse
a x  
b    
c    
d    
e    
f    
g    
h    
i    
l    

 

4. Ascoltate le parole e ripetete:

Nebbia, fabbrica, etto, bolletta, gruppo, sviluppare, repubblica, arrabbiarsi, oppure, cappotto, tutto, attuale, giapponese, sappia.

 

Esercizio di pronuncia.

[mm] - mamma, commento, ammalato; [nn] - nonno, panna, penna, nonna;

[rr] - burro, ferro, torre, orrore, arrivare; [ll] - allora, nulla, palla, gallo, fratello, sorella, stella.

 

Ascoltate queste coppie di parole. Vi sembrano uguali o diverse?

  uguali diverse
a   x
b    
c    
d    
e    
f    
g    
h    
i    
l    

7. Sentirete due parole per ogni numero (A e B). Scrivete una X quando il suono è lungo [mm].

A B

1. 1 1

2. 1 1

3. 1 1

4. 1 1

5. 1 1

 

8. Sentirete una parola per ogni numero. Scrivete una X dove sentite il suono lungo [mm] .

1. 1 2. 1 3. 1 4. 1 5. 1

 

9. Ascoltate le parole senza senso. Sentirete due parole per ogni numero (A e B). Scrivete una X quando il suono è lungo [nn].

A B

1. 1 1

2. 1 1

3. 1 1

4. 1 1

5. 1 1

 

10. Sentirete una parola per ogni numero. Scrivete una X dove sentite il suono lungo [nn] .

1. 1 2. 1 3. 1 4. 1 5. 1

 

11. Ascoltate le parole senza senso. Sentirete due parole per ogni numero (A e B). Scrivete una X dove sentite il suono breve come in sono.

A B

1. 1 1

2. 1 1

3. 1 1

4. 1 1

5. 1 1

 

12. Sentirete due parole per ogni numero (A e B). Scrivete una X dove sentite il suono lungo come in sonno.

A B

1. 1 1

2. 1 1

3. 1 1

4. 1 1

5. 1 1

 

Sentirete una parola per ogni numero. Scrivete una X dove sentite il suono lungo.

1. 1 2. 1 3. 1 4. 1 5. 1

 

Sentirete due coppie di parole per ogni numero (A e B). Scrivete una X dove sentite due parole uguali.

A B

1. 1 1

2. 1 1

3. 1 1

4. 1 1

5. 1 1

 

Sentirete due parole per ogni numero. Scrivete una X solo dove sentite due parole uguali.

1. 1 2. 1 3. 1 4. 1 5. 1

 

Ascoltate. Queste sono parole che esistono in italiano.




Переглядів: 208

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.