Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Mettete in ordine questi brevi dialoghi.

A. B.
a -Ciao Pietro! 1 – Non lo sapevo! Che bello!
b -Questo è per te! 2 – Che fortuna!
c -Cristina è in cinta! 3 – Che bello! Grazie!
d -Sai che Tommaso si è rotto una gamba 4 – Ma coma ha fatto?
e -Ho vinto alla lotteria! 5 – Marco, che piacere!

 

8. Ascoltate i dialoghi dell’attività precedente e correggete gli errori.

9. Iato:

a) [ae], [ao], [oe], [ea], [eo] - poeta, leone, maestro, idea, paura, caolino;

b) [í ], [ú] + [a], [e], [o] -due, suo, mio, tuo, Maria, cigolio, sua, faina;

c) ri- , su- , tri- , - riaprire, riavere, riunione, suesposto, suindicato, triangolo, triennio.

10. Fenomeni fonetici nel gruppo ritmico:

a) amplificazione del suono: Dove vai? Ho fame. E' vero. Ecco tre mele. Va bene. Come mai? Verrà subito. E' vero. Sono a casa. Tu, che fai? Dammi a me.

b) elisione e fusione dei vocali:

1. Mezz'ora, c'è, l'amica, l'errore, quest'anno.

2. Gli amici (glia - mi - ci), questi amici (que - stia - mi - ci), Tanto gentile e tanto onesta pare ( tan - to gen - tileetan - to o- ne - sta pare).

c) assimilazione: anche, sinfonia, con piacere, in barca, inreale - irreale, conrodere - corrodere, venire - verrò, sperare, sbarbare.

 

11. Dividete in sillabe:

Amore, mare, agni, figli, spugna, fasce, camicia, taglio, lascio, lepre, bloccare, dovrà, nasco, caschi, nostro, fatto, valle, acquisto, orchestra, pranzare, cuore, fiume, buono, melodia, aiuola, viale.

 

10. Imparate la poesia a memoria:

Noi parliamo l'italiano

cominciamo piano piano.

Una parola dopo l'altra

arriviamo sempre in alto!




Переглядів: 194

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.