Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Процес контролювання.

У процедурі контролю є три чітко помітних етапу: вироблення стандартів і критеріїв, зіставлення з ними реальних результатів і прийняття необхідних коригувальних дій. На кожному етапі реалізується комплекс різних заходів.

1.Встановлення стандартів

Перший етап процедури контролю демонструє, наскільки близько, по суті, злиті функції контролю і планування. Стандарти - це конкретні цілі, прогрес у зміні яких піддається виміру. Ці цілі явно виростають з процесу планування. Всі стандарти, які використовуються для контролю, повинні бути вибрані з численних цілей і стратегій організації.

Цілі, які можуть бути використані в як стандарти для контролю, відрізняють дві дуже важливі особливості. Вони характеризуються наявністю тимчасових рамок, в яких повинна бути виконана робота, і конкретного критерію, відносно якого можна оцінити ступінь виконання роботи. Подібні показники дозволяють керівництву зіставити реально зроблену роботу із запланованою і відповісти на такі важливі питання: «Що ми повинні зробити, щоб досягти запланованих цілей?» і «Що залишилося не зробленим? »

Щодо легко встановити показники результативності для таких величин як прибуток, обсяг продажу, вартість матеріалів тому, що вони піддаються кількісному виміру. Але деякі важливі цілі і завдання організацій виразити в числах неможливо.

Небезпека використання непрямих проявів будь-яких величин замість прямих вимірювань цих величин полягає в те, що на ці вимірювані непрямі прояви можуть впливати і зовсім інші змінні. Так, наприклад, низька частота звільнень може відображати не високу ступінь задоволеності роботою, а загальна поганий стан економіки. Менеджеру потрібно бути весь час на сторожі і навчитися відокремлювати симптоми від справжніх причин. Істотно важливо, щоб керівники ясно усвідомлювали, що в даній конкретній ситуації на результати їхніх дій будуть впливати дуже багато факторів.

Область, в якій встановити показники результативності особливо важко - це НДДКР. Проте, спроби в цій сфері виявилися безуспішними. До традиційно використовуваним тут показниками відноситься кількість патентів, публікацій, звітів і завершених проектів. Всі ці показники роблять акцент на визначення продуктивності та ефективності НДДКР, залишаючи за дужками питання про спрямованість НДДКР і корисності їх проведення для організації в цілому.




Переглядів: 321

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.