МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
Процес контролювання.У процедурі контролю є три чітко помітних етапу: вироблення стандартів і критеріїв, зіставлення з ними реальних результатів і прийняття необхідних коригувальних дій. На кожному етапі реалізується комплекс різних заходів. 1.Встановлення стандартів Перший етап процедури контролю демонструє, наскільки близько, по суті, злиті функції контролю і планування. Стандарти - це конкретні цілі, прогрес у зміні яких піддається виміру. Ці цілі явно виростають з процесу планування. Всі стандарти, які використовуються для контролю, повинні бути вибрані з численних цілей і стратегій організації. Цілі, які можуть бути використані в як стандарти для контролю, відрізняють дві дуже важливі особливості. Вони характеризуються наявністю тимчасових рамок, в яких повинна бути виконана робота, і конкретного критерію, відносно якого можна оцінити ступінь виконання роботи. Подібні показники дозволяють керівництву зіставити реально зроблену роботу із запланованою і відповісти на такі важливі питання: «Що ми повинні зробити, щоб досягти запланованих цілей?» і «Що залишилося не зробленим? » Щодо легко встановити показники результативності для таких величин як прибуток, обсяг продажу, вартість матеріалів тому, що вони піддаються кількісному виміру. Але деякі важливі цілі і завдання організацій виразити в числах неможливо. Небезпека використання непрямих проявів будь-яких величин замість прямих вимірювань цих величин полягає в те, що на ці вимірювані непрямі прояви можуть впливати і зовсім інші змінні. Так, наприклад, низька частота звільнень може відображати не високу ступінь задоволеності роботою, а загальна поганий стан економіки. Менеджеру потрібно бути весь час на сторожі і навчитися відокремлювати симптоми від справжніх причин. Істотно важливо, щоб керівники ясно усвідомлювали, що в даній конкретній ситуації на результати їхніх дій будуть впливати дуже багато факторів. Область, в якій встановити показники результативності особливо важко - це НДДКР. Проте, спроби в цій сфері виявилися безуспішними. До традиційно використовуваним тут показниками відноситься кількість патентів, публікацій, звітів і завершених проектів. Всі ці показники роблять акцент на визначення продуктивності та ефективності НДДКР, залишаючи за дужками питання про спрямованість НДДКР і корисності їх проведення для організації в цілому. Переглядів: 321 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|