Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Г) медіадидактика.

Тести до лекції № 1

Тема: Медіаосвіта та медіаграмотність особистості в сучасному інформаційному просторі

1.Навчання теорії та практичним умінням для опанування сучасними мас-медіа – це:

А) медіаграмотнісить;

Б) медіаосвіта;

В) медіакультура;

Г) медіаімунітет.

 

2.Форми медіаосвіти:

А) дошкільна, шкільна, позашкільна, у вищій школі, батьківська;

Б) фронтальна, групова, парна, індивідуальна;

В) колективна, парна, часткова, наочна, практична;

Г) операційна, загальна, комбінована, змішана.

 

3.Хто із вчених вважає, що медіаграмотність допомагає спілкуватися з медіа під критичним кутом зору, з розумінням значущості медіа у житті?

А) Д. Консидайн;

Б) Дж. Браун;

В) Ю. Казаков;

Г) О.В. Федоров.

4.Зміст медійної освіти складають дві логічно пов’язані між собою частини. Це:

А) наочна та відтворювальна;

Б) практична та відновлювана;

В) практична та відтворювальна;

Г) наочна та відновлювальна.

 

5.Медіаосвіта в системі роботи учителя початкових класів включає такі напрями:

А) медіаосвіта учнів та вчителя;

Б) медіаосвіта учнів, медіаосвіта батьків, виховна робота, співпраця із шкільним бібліотекарем, співпраця із практичним психологом, медіаосвіта класного керівника;

В) медіаосвіта учнів та їх батьків;

Г) медіаосвіта педагогічного колективу школи.

 

6.Формування медіаграмотності на матеріалах та за допомогою засобів масової інформації, кінцева мета якої критичне сприйняття медіаповідомлень – це:

А) медіаосвіта;

Б) медіавиховання;

В) медіапедагогіка;

Г) медіадидактика.

 

7.Сукупність педагогічних концепцій, теорій, технологій і методик, які базуються на комплексному застосування медіа – це:

А) медіаосвіта;

Б) медіавиховання;

В) медіапедагогіка;

Г) медіадидактика.

 

8.Частина педагогіки, що займається питаннями застосування медіа в навчальному процесі, розробкою інформаційно-освітніх технологій, особливостями дистанційного навчання, розробкою й апробацією нових дидактичних мультимедіа – це:

А) медіаосвіта;

Б) медіавиховання;

В) медіапедагогіка;

Г) медіадидактика.

9.Формування світоглядних позицій, інтересів, потреб, ідеалів, мотивів, ціннісних орієнтацій, свідомості, переконань, суджень, а також конкретних рис характеру, моделі поведінки та культури поведінки засобами масової інформації – це:

А) медіаосвіта;

Б) медіавиховання;

В) медіапедагогіка;

Г) медіадидактика.

 

10.Розуміння видів медіа та їх впливу людину і суспільство – це:

А) медіакомпетентність;

Б) медіакомпетенція;

В) медіаобізнаність;

Г) медіаімунітет.

 

11.Вміння користуватися різними медіатехнологіями, вести пошук необхідної інформації, робити правильний вибір її та створювати медіапродукти – це:

А) медіакомпетентність;

Б) медіакомпетенція;

В) медіаобізнаність;

Г) медіаімунітет.

 

12.Рівень медіакультури, який передбачає засвоєння особистістю системи знань про засоби масової комунікації, їх історію та особливості функціонування, користь і шкоду для людини, уміння убезпечити себе від негативних інформаційних впливів і вільно орієнтуватись у світі інформації – це:

А) медіакомпетентність;

Б) медіакомпетенція;

В) медіаобізнаність;

Г) медіаімунітет.

 

13.Здатність людини чинити опір агресивному медіа середовищу – це:

А) медіакомпетентність;

Б) медіакомпетенція;

В) медіаобізнаність;




Переглядів: 2718

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.