МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Г) медіадидактика.Тести до лекції № 1 Тема: Медіаосвіта та медіаграмотність особистості в сучасному інформаційному просторі 1.Навчання теорії та практичним умінням для опанування сучасними мас-медіа – це: А) медіаграмотнісить; Б) медіаосвіта; В) медіакультура; Г) медіаімунітет.
2.Форми медіаосвіти: А) дошкільна, шкільна, позашкільна, у вищій школі, батьківська; Б) фронтальна, групова, парна, індивідуальна; В) колективна, парна, часткова, наочна, практична; Г) операційна, загальна, комбінована, змішана.
3.Хто із вчених вважає, що медіаграмотність допомагає спілкуватися з медіа під критичним кутом зору, з розумінням значущості медіа у житті? А) Д. Консидайн; Б) Дж. Браун; В) Ю. Казаков; Г) О.В. Федоров. 4.Зміст медійної освіти складають дві логічно пов’язані між собою частини. Це: А) наочна та відтворювальна; Б) практична та відновлювана; В) практична та відтворювальна; Г) наочна та відновлювальна.
5.Медіаосвіта в системі роботи учителя початкових класів включає такі напрями: А) медіаосвіта учнів та вчителя; Б) медіаосвіта учнів, медіаосвіта батьків, виховна робота, співпраця із шкільним бібліотекарем, співпраця із практичним психологом, медіаосвіта класного керівника; В) медіаосвіта учнів та їх батьків; Г) медіаосвіта педагогічного колективу школи.
6.Формування медіаграмотності на матеріалах та за допомогою засобів масової інформації, кінцева мета якої критичне сприйняття медіаповідомлень – це: А) медіаосвіта; Б) медіавиховання; В) медіапедагогіка; Г) медіадидактика.
7.Сукупність педагогічних концепцій, теорій, технологій і методик, які базуються на комплексному застосування медіа – це: А) медіаосвіта; Б) медіавиховання; В) медіапедагогіка; Г) медіадидактика.
8.Частина педагогіки, що займається питаннями застосування медіа в навчальному процесі, розробкою інформаційно-освітніх технологій, особливостями дистанційного навчання, розробкою й апробацією нових дидактичних мультимедіа – це: А) медіаосвіта; Б) медіавиховання; В) медіапедагогіка; Г) медіадидактика. 9.Формування світоглядних позицій, інтересів, потреб, ідеалів, мотивів, ціннісних орієнтацій, свідомості, переконань, суджень, а також конкретних рис характеру, моделі поведінки та культури поведінки засобами масової інформації – це: А) медіаосвіта; Б) медіавиховання; В) медіапедагогіка; Г) медіадидактика.
10.Розуміння видів медіа та їх впливу людину і суспільство – це: А) медіакомпетентність; Б) медіакомпетенція; В) медіаобізнаність; Г) медіаімунітет.
11.Вміння користуватися різними медіатехнологіями, вести пошук необхідної інформації, робити правильний вибір її та створювати медіапродукти – це: А) медіакомпетентність; Б) медіакомпетенція; В) медіаобізнаність; Г) медіаімунітет.
12.Рівень медіакультури, який передбачає засвоєння особистістю системи знань про засоби масової комунікації, їх історію та особливості функціонування, користь і шкоду для людини, уміння убезпечити себе від негативних інформаційних впливів і вільно орієнтуватись у світі інформації – це: А) медіакомпетентність; Б) медіакомпетенція; В) медіаобізнаність; Г) медіаімунітет.
13.Здатність людини чинити опір агресивному медіа середовищу – це: А) медіакомпетентність; Б) медіакомпетенція; В) медіаобізнаність; Переглядів: 2718 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|