9.1. Модель ринку досконалої конкуренції та її характеристика
9.2. Ринкова поведінка підприємства у короткострокову періоді
9.3. Ринок досконалої конкуренції у довгостроковому періоді.
9.4. Ефективність ринку досконалої конкуренції
Оскільки мікроекономіка вивчає механізм прийняття рішень окремими суб’єктами ринку, які прагнуть максимізувати свою цільову функцію, то в теорії фірми основною є проблема визначення оптимального обсягу виробництва, що забезпечує максимізацію прибутку фірми. Вибір фірмою рішення відносно оптимального обсягу виробництва визначається не лише її метою та обмеженнями, але й ринковою структурою, в якій вона функціонує.
Ринкова структура – це основні характерні риси ринку, до яких відносяться кількість і розміри фірми, кількість покупців, характер продукції (однорідність), легкість входу до ринку і виходу з нього, доступність інформації, тобто сукупність властивостей ринку.
Розрізняють такі види ринкових структур:
· чиста (досконала) конкуренція
· чиста монополія
· монополістична конкуренція
· олігополія.
Переглядів: 163
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: