Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Технічні засоби збору і класифікації інформації.

Шляхи передачі інформації між споживачами називають інформаційними комунікаціями.

Технічні засоби інформаційно-аналітичної роботи:

- інформаційні картки;

- каталоги;

- щоденники;

- інформаційні системи;

- автоматизовані інформаційні системи;

- системи інформаційного обслуговування;

- системи штучного інтелекту;

- експертні системи;

- автоматизовані робочі місця аналітиків.

Взаємозв’язки між засобами збору інформації:

Інформаційні картки - це традиційний засіб збирання та класифікації інформації.

За допомогою інформаційних карток формують каталоги, які, як правило, бувають тематичними або алфавітними.

Регулярно або нерегулярно реєстрація інформації про певні події проводиться в щоденниках.

Сучасні технології базуються на поняттях інформаційних систем.

Інформаційна система в загальному випадку - це система, призначена для вирішення питань пошуку (інформаційно-пошукова система) або логічної обробки інформації(інформаційно-логічна система).

Інформаційно-пошукова система (ІПС) - сукупність інформаційно-пошукового масиву, інформаційно-пошукової мови, правил її використання, критеріїв видачі та технічних засобів.

Основні поняття ІС:

Інформаційно-пошуковий масив - впорядкована сукупність документів, фактів або відомостей про них, призначена для інформаційного пошуку.

Інформаційно-пошукова мова - мова, призначена для виразу змісту документів або опису фактів чи запитів з метою подальшого пошуку.

Інформаційно-логічна система (ІЛС) - система, що здатна вирішувати не лише пошук інформації, яка є у наявності, а і отримання нової інформації шляхом використання правил логічного висновку та умовиводів.

Реалізація вказаних функцій дає відчутні результати лише при використанні ЕОМ. Тому нас будуть цікавити автоматизовані системи.

Автоматизована система - комплекс інформаційних, програмних, методичних, технічних засобів, що виконує певні функції в автоматичному режимі.

Автоматизована обробка даних - обробка даних, що виконується автоматичними засобами при можливій участі людини.

Автоматизована інформаційно-пошукова система - ІПС, реалізована на основі використання електронно-обчислювальної техніки, в якій автоматизовані процеси пошуку та передачі, а в ряді випадків і вводу документів, даних та запитів.

Автоматизація пошуку та обробки даних можлива при відповідній їх організації в певну структуру. Такою структурою є база даних.

База даних в загальному випадку, це сукупність даних, організованих за певними правилами, що передбачають загальні принципи опису, зберігання та маніпуляції даними незалежно від прикладних програм.

З точки зору кібернетики база даних – це структурована сукупність даних, що забезпечує адекватну модель предметної області при мінімальній надлишковості даних. В базах даних відображається інформація про об’єкти та відношення між ними.

Бази даних можуть бути централізованими або розподіленими. Робота з розподіленими базами даних відбувається за допомогою комп’ютерних мереж. За допомогою таких мереж вирішуються проблеми пошуку, збирання, зберігання та видачі інформації, що складають зміст систем інформаційного обслуговування.

Основні елементи бази знань:

n Поняття – цілісна сукупність суджень, в яких що-небудь стверджується про характерні ознаки об'єкта.

n Дані – факти або відомості, представлені у формалізованому вигляді.

n Фрейм – схема представлення знань, в якій поняття характеризується набором слотів.

Слот – мінімальна складова фрейму, що заповнюється конкретною інформацією про об'єкти або їх властивості.

Система інформаційного обслуговування-це:

n Сукупність мовних, алгоритмічних та технічних засобів для запам'ятовування, зберігання, пошуку, видачі та викорис-тання інформації.

n Засоби системи забезпечують організа-цію та управління базою даних, специ-фікацію формату повідомлень, обмін повідомленнями між користувачами.

Системи штучного інтелекту-це:

n Автоматизовані системи, що моделюють інтелектуальну діяльність людини.

n Використовуються для виконання аналітичної роботи.

n До систем штучного інтелекту віднося-ться лінгвістичні процесори, експертні системи, системи підготовки і прийняття рішень.

Лінгвістичний процесор-це: автоматизована система текстової або мовної (усної) інформації. До складу лінгвістичного процесора входять: системи машинного перекладу, автоматизовані інформаційні системи, автоматизовані словники, автоматизовані системи корекції, аналізу та синтезу текстів або мови.

Експертна система- це:

n Автоматизована система, яка здатна замінити експерта при прийнятті рішень в окремих вузькоспеціалізованих галузях знань.

n Використовує не базу даних, а базу знань – сукупність формалізованих знань з деякої предметної сфери, що представлена у вигляді фактів та правил, які виражають еврестичні знання про методи вирішення завдань в даній предметній сфері.

Інформація, що використовується в процесі інформаційно-аналітичного забезпечення безпеки підприємства, класифікується як:

- загальна;

- оперативна (службова);

- аналітична.

Загальна інформація включає в себе:

- різноманітні нормативно-правові документи тощо;

Оперативна (службова) інформація включає в себе:

- різноманітні досьє (на конкурентів);

- внутрішня (службова) інформація щодо діяльності організації тощо.

Аналітична інформація включає в себе;

- відомості отримані службою КР підприємства і передані керівництву у вигляді інформаційного документа для подальшої передачі аналітику;

- аналітичний документ, підготовлений аналітиком в результаті власного аналізу ЗМІ або пошуку в Інтернеті;

- аналітичний документ, підготовлений аналітиком на базі відомостей, отриманих службою КР підприємства та інформації з відкритих джерел.




Переглядів: 2068

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.