МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Технічні засоби збору і класифікації інформації.Шляхи передачі інформації між споживачами називають інформаційними комунікаціями. Технічні засоби інформаційно-аналітичної роботи: - інформаційні картки; - каталоги; - щоденники; - інформаційні системи; - автоматизовані інформаційні системи; - системи інформаційного обслуговування; - системи штучного інтелекту; - експертні системи; - автоматизовані робочі місця аналітиків. Взаємозв’язки між засобами збору інформації: Інформаційні картки - це традиційний засіб збирання та класифікації інформації. За допомогою інформаційних карток формують каталоги, які, як правило, бувають тематичними або алфавітними. Регулярно або нерегулярно реєстрація інформації про певні події проводиться в щоденниках. Сучасні технології базуються на поняттях інформаційних систем. Інформаційна система в загальному випадку - це система, призначена для вирішення питань пошуку (інформаційно-пошукова система) або логічної обробки інформації(інформаційно-логічна система). Інформаційно-пошукова система (ІПС) - сукупність інформаційно-пошукового масиву, інформаційно-пошукової мови, правил її використання, критеріїв видачі та технічних засобів. Основні поняття ІС: Інформаційно-пошуковий масив - впорядкована сукупність документів, фактів або відомостей про них, призначена для інформаційного пошуку. Інформаційно-пошукова мова - мова, призначена для виразу змісту документів або опису фактів чи запитів з метою подальшого пошуку. Інформаційно-логічна система (ІЛС) - система, що здатна вирішувати не лише пошук інформації, яка є у наявності, а і отримання нової інформації шляхом використання правил логічного висновку та умовиводів. Реалізація вказаних функцій дає відчутні результати лише при використанні ЕОМ. Тому нас будуть цікавити автоматизовані системи. Автоматизована система - комплекс інформаційних, програмних, методичних, технічних засобів, що виконує певні функції в автоматичному режимі. Автоматизована обробка даних - обробка даних, що виконується автоматичними засобами при можливій участі людини. Автоматизована інформаційно-пошукова система - ІПС, реалізована на основі використання електронно-обчислювальної техніки, в якій автоматизовані процеси пошуку та передачі, а в ряді випадків і вводу документів, даних та запитів. Автоматизація пошуку та обробки даних можлива при відповідній їх організації в певну структуру. Такою структурою є база даних. База даних в загальному випадку, це сукупність даних, організованих за певними правилами, що передбачають загальні принципи опису, зберігання та маніпуляції даними незалежно від прикладних програм. З точки зору кібернетики база даних – це структурована сукупність даних, що забезпечує адекватну модель предметної області при мінімальній надлишковості даних. В базах даних відображається інформація про об’єкти та відношення між ними. Бази даних можуть бути централізованими або розподіленими. Робота з розподіленими базами даних відбувається за допомогою комп’ютерних мереж. За допомогою таких мереж вирішуються проблеми пошуку, збирання, зберігання та видачі інформації, що складають зміст систем інформаційного обслуговування. Основні елементи бази знань: n Поняття – цілісна сукупність суджень, в яких що-небудь стверджується про характерні ознаки об'єкта. n Дані – факти або відомості, представлені у формалізованому вигляді. n Фрейм – схема представлення знань, в якій поняття характеризується набором слотів. Слот – мінімальна складова фрейму, що заповнюється конкретною інформацією про об'єкти або їх властивості. Система інформаційного обслуговування-це: n Сукупність мовних, алгоритмічних та технічних засобів для запам'ятовування, зберігання, пошуку, видачі та викорис-тання інформації. n Засоби системи забезпечують організа-цію та управління базою даних, специ-фікацію формату повідомлень, обмін повідомленнями між користувачами. Системи штучного інтелекту-це: n Автоматизовані системи, що моделюють інтелектуальну діяльність людини. n Використовуються для виконання аналітичної роботи. n До систем штучного інтелекту віднося-ться лінгвістичні процесори, експертні системи, системи підготовки і прийняття рішень. Лінгвістичний процесор-це: автоматизована система текстової або мовної (усної) інформації. До складу лінгвістичного процесора входять: системи машинного перекладу, автоматизовані інформаційні системи, автоматизовані словники, автоматизовані системи корекції, аналізу та синтезу текстів або мови. Експертна система- це: n Автоматизована система, яка здатна замінити експерта при прийнятті рішень в окремих вузькоспеціалізованих галузях знань. n Використовує не базу даних, а базу знань – сукупність формалізованих знань з деякої предметної сфери, що представлена у вигляді фактів та правил, які виражають еврестичні знання про методи вирішення завдань в даній предметній сфері. Інформація, що використовується в процесі інформаційно-аналітичного забезпечення безпеки підприємства, класифікується як: - загальна; - оперативна (службова); - аналітична. Загальна інформація включає в себе: - різноманітні нормативно-правові документи тощо; Оперативна (службова) інформація включає в себе: - різноманітні досьє (на конкурентів); - внутрішня (службова) інформація щодо діяльності організації тощо. Аналітична інформація включає в себе; - відомості отримані службою КР підприємства і передані керівництву у вигляді інформаційного документа для подальшої передачі аналітику; - аналітичний документ, підготовлений аналітиком в результаті власного аналізу ЗМІ або пошуку в Інтернеті; - аналітичний документ, підготовлений аналітиком на базі відомостей, отриманих службою КР підприємства та інформації з відкритих джерел. Переглядів: 2068 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|