МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Критерії оцінювання відповіді на екзаменаційне завдання.Теоретична частина державного екзаменаційного завдання оцінюється у 30 балів ( 2 бали за кожне завдання) з диференціацією у 2, 1 або 0 балів. Ранжування рівня знань при оцінюванні теоретичної частини здійснюється за такими критеріями: - 2 бали – відповідь правильна та в повному обсязі; - 1 бали – відповідь неповна; - 0 балів – відповідь неправильна або відсутня. Відповіді на ситуаційні завдання оцінюються у 20 балів (2 бали за кожне завдання) з диференціацією у 2 або 0 балів. Практична частина державного екзаменаційного завдання оцінюється у 50 балів (1 практичне завдання - 10 балів) з диференціацією у 10, 5, або 0 балів. Ранжування рівня знань при оцінюванні практичної частини здійснюється за такими критеріями: - 10 балів - студент має системні глибокі знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, свідомо використовує їх при розв'язуванні практичних завдань. Студент правильно розв’язав практичне завдання; при виконанні практичного завдання були наведені необхідні формули, пояснення і зроблені обґрунтовані висновки; - 5 балів - знання студента є достатніми для виконання практичного завдання. При виконанні практичного завдання студентом або допущені арифметичні помилки, що впливають на результат розв’язку практичного завдання, або не наведені формули, пояснення і зроблений поверхневий висновок; - 0 балів - студент має недостатні знання, не вміє застосовувати теоретичні положення при виконанні практичного завдання. Він неправильно виконав розрахунки при виконанні практичного завдання, що негативно вплинуло на кінцевий результат. У цілому екзаменаційне завдання оцінюється у 100-балів. Переведення даних 100-бальної шкали оцінювання в 4-бальну та шкалу за системою ECTS здійснюється за таблицею 1. Таблиця 1 Переведення даних 100-бальної шкали оцінювання в 4-бальну та шкалу за системою ECTS
Переглядів: 235 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|