Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЕРЕДМОВА

Посібник «Introduction to marketing» націлений на розвиток навичок читання адаптованих текстів за фахом, перекладу, аудіювання та говоріння для студентів першого курсу факультету економіки і бізнесу спеціальності «Маркетинг».

Розділ перший «Вступ до маркетингу» містить тексти, що розкривають маркетинг як економічну дісципліну, пояснюють основні задачі та цілі. У другому розділі «Процес маркетингового аналізу» пояснюється специфіка вивчення кон′юктури ринку. У третьому розділі «Планування стратегій маркетингу» вивчається порядок здійснення маркетингових заходів та контролю їх виконання. Четвертий розділ «Створення бренду» надає пояснення термінів брендингу та бренду, визначення їх стратегій, розкриває головні умови створення ефективної торгівельної марки. Поясюються основні цілі, етапи та необхідність створення торгівельної марки для будь-якої компанії. У п′ятому розділі «Сегментація ринку» наводяться критерії та принципи визначення сегментів ринку, що націлені на посилання конкурентних переваг організації. Шостий розділ «Маркетингові комунікації» знайомить з комплексом просування товару, специфікою створення реклами, розширення зв′язків з громадскістю.

Система вправ посібника спрямована на формування та засвоєння професійно-орієнтованого лексичного мінімуму, розвиток комунікативної компетенції студентів у говорінні та аудіюванні.

Посібник супроводжується аудиозаписом для перевірки навичок та вміння аудіювання. Кожний розділ містить англо-український словник з перекладом економічних термінів.

 





Переглядів: 190

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.