Посібник «Introduction to marketing» націлений на розвиток навичок читання адаптованих текстів за фахом, перекладу, аудіювання та говоріння для студентів першого курсу факультету економіки і бізнесу спеціальності «Маркетинг».
Розділ перший «Вступ до маркетингу» містить тексти, що розкривають маркетинг як економічну дісципліну, пояснюють основні задачі та цілі. У другому розділі «Процес маркетингового аналізу» пояснюється специфіка вивчення кон′юктури ринку. У третьому розділі «Планування стратегій маркетингу» вивчається порядок здійснення маркетингових заходів та контролю їх виконання. Четвертий розділ «Створення бренду» надає пояснення термінів брендингу та бренду, визначення їх стратегій, розкриває головні умови створення ефективної торгівельної марки. Поясюються основні цілі, етапи та необхідність створення торгівельної марки для будь-якої компанії. У п′ятому розділі «Сегментація ринку» наводяться критерії та принципи визначення сегментів ринку, що націлені на посилання конкурентних переваг організації. Шостий розділ «Маркетингові комунікації» знайомить з комплексом просування товару, специфікою створення реклами, розширення зв′язків з громадскістю.
Система вправ посібника спрямована на формування та засвоєння професійно-орієнтованого лексичного мінімуму, розвиток комунікативної компетенції студентів у говорінні та аудіюванні.
Посібник супроводжується аудиозаписом для перевірки навичок та вміння аудіювання. Кожний розділ містить англо-український словник з перекладом економічних термінів.
Переглядів: 190
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: