Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. How many expressions with brand do you know? Match terms with their Ukrainian equivalents.

1.brand awareness a)відданність бренду
2.brand equity b)індивідуальність бренду
3.brand extension c)конкуренція торгівельних марок
4.brand identity d)поширення торгівельної марки
5.brand image e)створення бренду
6.brand loyalty f)назва марки товару
7.brand name g)марочний капітал
8.branding h)не фірмовий
9.brand competition i)відомість торгівельної марки
10.off-brand j) образ торгівельної марки

VI. Define if these statements are true (T) or false (F).

1. A company always gives to its products a name.

2. Brand name must be the name of the company itself.

3. The thoughts people have about brand is its brand equity.

4. Branding isn’t the most important point your company can consider.

5. The best brand has a rational as well as an emotional appeal.

6. The famous companies such asCoca-Cola, McDonald’s, and Microsoft propose better products than their rivals.

7. Careful planning is important factor when a company is going to change its brand name.

VII. The text contains a number of common verb-noun partnerships. Match up these verbs and nouns to make common collocations.

recognize а brands
exercise b products
create c companies
offer d a brand
exclude e choice

VIII. Read the article about branding. Discuss with a partner the main steps in brand creating? How to create the best brand?

Brand love by Peter Vane




Переглядів: 852

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.