Молодший дошкільний вік (четвертий і п’ятий роки життя)
Логіко-математичні: Навчати виділяти загальні ознаки предметів, об’єктів, людей; знаходити подібність і відмінність; систематизувати та групувати їх за різними критеріями; розуміти найпростіші причинні зв’язки між явищами; порівнювати сукупності на основі взаємнооднозначної відповідності; розвивати уявлення про рівність – нерівність груп предметів; оперувати поняттями „багато”, „мало”, „один”; навчати визначати кількість, розрізняти процес лічби та його результат (у межах 5), порівнювати предмети за довжиною, шириною, товщиною, називати їх форму; розвивати елементарні уявлення про час і простір, причинність та кількість; навчати визначати напрямок руху, положення предметів відносно себе, розрізняти і називати „день – ніч”, „ранок – вечір”; учити активно використовувати символічні засоби в різних видах діяльності, вербалізувати свою символіко-моделювальну діяльність. Знати назви та основні властивості геометричних фігур (квадрата, круга, трикутника, кулі, куба, циліндра), порівнювати їх між собою; зіставляти дві множини різних предметів через перелік та попарне об’єднання їхніх елементів; утворювати рівність з нерівності; класифікувати предмети за кількістю та множиною; використовувати кількісні та порядкові числівники у межах п’яти; визначати, який з трьох об’єктів є най . . . (важчим, довшим, вищим, легшим); будувати за одним з параметрів ряд величин, визначати у ряді місце окремого об’єкта; диференціювати та позначати словами: положення предметів у просторі ( спереду, між, вище, нижче, далеко, близько), напрями (довго – довше, незабаром, раніше, потім, давно, тепер, швидко, повільно, вчора, сьогодні, завтра).
Переглядів: 207
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: