Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Молодший дошкільний вік (четвертий і п’ятий роки життя)

Логіко-математичні: Навчати виділяти загальні ознаки предметів, об’єктів, людей; знаходити подібність і відмінність; систематизувати та групувати їх за різними критеріями; розуміти найпростіші причинні зв’язки між явищами; порівнювати сукупності на основі взаємнооднозначної відповідності; розвивати уявлення про рівність – нерівність груп предметів; оперувати поняттями „багато”, „мало”, „один”; навчати визначати кількість, розрізняти процес лічби та його результат (у межах 5), порівнювати предмети за довжиною, шириною, товщиною, називати їх форму; розвивати елементарні уявлення про час і простір, причинність та кількість; навчати визначати напрямок руху, положення предметів відносно себе, розрізняти і називати „день – ніч”, „ранок – вечір”; учити активно використовувати символічні засоби в різних видах діяльності, вербалізувати свою символіко-моделювальну діяльність. Знати назви та основні властивості геометричних фігур (квадрата, круга, трикутника, кулі, куба, циліндра), порівнювати їх між собою; зіставляти дві множини різних предметів через перелік та попарне об’єднання їхніх елементів; утворювати рівність з нерівності; класифікувати предмети за кількістю та множиною; використовувати кількісні та порядкові числівники у межах п’яти; визначати, який з трьох об’єктів є най . . . (важчим, довшим, вищим, легшим); будувати за одним з параметрів ряд величин, визначати у ряді місце окремого об’єкта; диференціювати та позначати словами: положення предметів у просторі ( спереду, між, вище, нижче, далеко, близько), напрями (довго – довше, незабаром, раніше, потім, давно, тепер, швидко, повільно, вчора, сьогодні, завтра).




Переглядів: 207

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.