МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Завдання 2:”Склади та розв’яжи приклад”.Мета: з’ясувати уміння дитини складати предметною наочністю та викладати за допомогою карток приклади на додавання і віднімання, читати їх та виконувати найпростіші усні обчислення. Матеріал: набір роздавального матеріалу із зображеннями предметів, геометричних фігур та карток з цифрами і знаками дій. Процедура виконання: Дитині пропонується послідовно 3 набори предметів та 2 набори з геометричними фігурами. Дитина має скласти приклади на додавання чи віднімання та викласти їх за допомогою карток. Кожне із завдань оцінювалося в 1 бал. Третій критерій, просторовий,передбачає визначення рівнів сформованості просторових уявлень дітей дошкільного віку, розуміння ними просторових форм та образів, здатності до просторових абстракцій як встановлення спільних ознак у сукупності предметів та просторового конструювання просторових об’єктів, їх видозміни. Завдання 1: „Знайди шлях”. Мета: визначити вміння дитини орієнтуватися у просторі за словесною вказівкою за основними просторовими напрямками (вперед, назад, вгору, вниз, направо, наліво). Матеріал: таблиця, розділена на частини, у яких зображені малюнки предметів. Процедура виконання: Дитині за словесною інструкцією пропонується пройти шлях між двома об’єктами, зображеними у різних частинах таблиці. Для виконання завдання дитина має орієнтуватися „на себе”. Завдання 2: Мета: Мета: визначити вміння дитини орієнтуватися у просторі за словесною вказівкою за основними просторовими напрямками (вперед, назад, вгору, вниз, направо, наліво). Матеріал: таблиця, розділена на частини, у яких зображені малюнки предметів. Процедура виконання: Дитині пропонується за інструкцією пройти шлях між двома об’єктами. У виконанні завдання дитина має орієнтуватися на іншого, тобто початок відліку довільно переміщується на таблиці. Завдання 3: Мета: з’ясувати сформованість здатності оперувати просторовими образами, мислено їх видозмінювати та відтворювати їх у моделях. Матеріал: палички однакової довжини. Процедура виконання: Дітям пропонується завдання на побудову геометричних фігур за допомогою паличок: 1)З 10 паличок склади три рівних квадрати. 2)З 9 паличок склади п’ять трикутників. 3)З 9 паличок склади 2 квадрати і чотири рівних трикутники.
Наступний критерій, логічний,який передбачає перевірку уміння дитини оперувати з множинами: об’єднувати їх елементи, сортувати, доповнювати, вилучати зайві, визначати відношення між ними у процесі класифікації, знання способів порівняння, групування предметів за кількістю, усвідомлення принципу збереження кількості, незалежно від форми, величини предметів, відстані між ними та просторового розміщення. Завдання 1: „Продовж ряд” Мета: з’ясувати уміння дітей знаходити закономірності та закінчити виконання завдання відповідно до знайденої закономірності. Матеріал: картки із геометричними фігурами. Процедура виконання: Дитині пропонується зразок – орнамент, складений із геометричних фігур за певною закономірністю. Завдання 2: „Вилучи зайвий предмет” Мета: з’ясувати уміння дитини визначати родову відмінність та вилучати зайвий предмет, який не володію родовою ознакою. Матеріал: малюнки предметів та набір геометричних фігур. Процедура виконання: Дитині пропонується 5 варіантів карток із зображеними на них предметами (5), чотири із яких об’єднані родовою ознакою, а п’ятий не володіє цією ознакою. Дитині потрібно визначити, який предмет зайвий та вказати за якою ознакою об’єднані інші предмети.
Переглядів: 279 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|