Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 2:”Склади та розв’яжи приклад”.

Мета: з’ясувати уміння дитини складати предметною наочністю та викладати за допомогою карток приклади на додавання і віднімання, читати їх та виконувати найпростіші усні обчислення.

Матеріал: набір роздавального матеріалу із зображеннями предметів, геометричних фігур та карток з цифрами і знаками дій.

Процедура виконання: Дитині пропонується послідовно 3 набори предметів та 2 набори з геометричними фігурами. Дитина має скласти приклади на додавання чи віднімання та викласти їх за допомогою карток. Кожне із завдань оцінювалося в 1 бал.

Третій критерій, просторовий,передбачає визначення рівнів сформованості просторових уявлень дітей дошкільного віку, розуміння ними просторових форм та образів, здатності до просторових абстракцій як встановлення спільних ознак у сукупності предметів та просторового конструювання просторових об’єктів, їх видозміни.

Завдання 1: „Знайди шлях”.

Мета: визначити вміння дитини орієнтуватися у просторі за словесною вказівкою за основними просторовими напрямками (вперед, назад, вгору, вниз, направо, наліво).

Матеріал: таблиця, розділена на частини, у яких зображені малюнки предметів.

Процедура виконання: Дитині за словесною інструкцією пропонується пройти шлях між двома об’єктами, зображеними у різних частинах таблиці. Для виконання завдання дитина має орієнтуватися „на себе”.

Завдання 2:

Мета: Мета: визначити вміння дитини орієнтуватися у просторі за словесною вказівкою за основними просторовими напрямками (вперед, назад, вгору, вниз, направо, наліво).

Матеріал: таблиця, розділена на частини, у яких зображені малюнки предметів.

Процедура виконання: Дитині пропонується за інструкцією пройти шлях між двома об’єктами. У виконанні завдання дитина має орієнтуватися на іншого, тобто початок відліку довільно переміщується на таблиці.

Завдання 3:

Мета: з’ясувати сформованість здатності оперувати просторовими образами, мислено їх видозмінювати та відтворювати їх у моделях.

Матеріал: палички однакової довжини.

Процедура виконання: Дітям пропонується завдання на побудову геометричних фігур за допомогою паличок:

1)З 10 паличок склади три рівних квадрати.

2)З 9 паличок склади п’ять трикутників.

3)З 9 паличок склади 2 квадрати і чотири рівних трикутники.

 

Наступний критерій, логічний,який передбачає перевірку уміння дитини оперувати з множинами: об’єднувати їх елементи, сортувати, доповнювати, вилучати зайві, визначати відношення між ними у процесі класифікації, знання способів порівняння, групування предметів за кількістю, усвідомлення принципу збереження кількості, незалежно від форми, величини предметів, відстані між ними та просторового розміщення.

Завдання 1: „Продовж ряд”

Мета: з’ясувати уміння дітей знаходити закономірності та закінчити виконання завдання відповідно до знайденої закономірності.

Матеріал: картки із геометричними фігурами.

Процедура виконання: Дитині пропонується зразок – орнамент, складений із геометричних фігур за певною закономірністю.

Завдання 2: „Вилучи зайвий предмет”

Мета: з’ясувати уміння дитини визначати родову відмінність та вилучати зайвий предмет, який не володію родовою ознакою.

Матеріал: малюнки предметів та набір геометричних фігур.

Процедура виконання: Дитині пропонується 5 варіантів карток із зображеними на них предметами (5), чотири із яких об’єднані родовою ознакою, а п’ятий не володіє цією ознакою. Дитині потрібно визначити, який предмет зайвий та вказати за якою ознакою об’єднані інші предмети.

 




Переглядів: 279

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.