Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зауваження

- При використанні команди CHAMFER (Фаска) об'єкти повинні вибиратися тільки після введення команди;

- порядок вибору відрізків важливий для обох способів побудови фаски;

- якщо обидва вказані відрізки не перетиналися на кресленні, то система подовжить їх і усіче фаскою заданої довжини;

- якщо довжина фаски задана нульовою, то система просто з'єднає обидва відрізки;

- якщо два вибрані відрізки знаходяться на одному шарі, то фаска викреслюється на цьому ж шарі;

- якщо два вибрані відрізки мають різні властивості, то фаска викреслюється з властивостями поточного об'єкту;

- якщо лінійні сегменти полілінії розділяє дуга, то дуговий сегмент замінюється фаскою;

- довжина фасок може бути змінена також за допомогою системних змінних CHAMFERA, CHAMFERB.

 




Переглядів: 599

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.