- Команда дозволяє вибрати об'єкти як після, так і до її завдання;
- вісь симетрії (відрізок, положення якого визначається першою і другою точками) може проходити під будь-яким кутом до горизонталі,
довжина осі не суттєва – важливо задати її напрям;
- вісь симетрії може не бути реальним відрізком;
- при виконанні команди MIRROR (Зеркало) рекомендується встановити режим Ortho, оскільки в більшості випадків осі симетрії ортогональні;
- при дзеркальному відображенні ділянок креслення, що містять текст, останній стає таким, що важко читається. Щоб усунути дану незручність, необхідно заздалегідь встановити значення системної змінної MIRRTEXT рівним нулю.
Переглядів: 630
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: