Права інтелектуальної власності при трансфері технологій. Маркетинг інтелектуальної власності.
Мета: ознайомити студентів послідовністю визначати вартість прав на ОІВ, і пошуком, відбором i генерування якомога більшої кількості ідей для створення нового продукту що є найважливішою вихідною передумовою успішного інноваційного проекту.
План
1. Оцінка вартості об’єктів права інтелектуальної власності.
2. Поняття маркетингу інтелектуальної власності.
3. Маркетинг інтелектуальної власності на різних етапах життєвого циклу інноваційного товару. Відбір нових ідей.
4. Прогнозування нових технологій
5. Економічна оцінка інноваційних проектів.
Переглядів: 182
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: