МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Тема 3. Місце України на світовому туристичному ринку.1.Умови та чинники формування туристичного ринку в Україні. 2.Головні туристичні потоки в Україні, їх географія.
Національний туристичний ринок України є ринком країни перехідної економіки з середнім рівнем соціально-економічного розвитку. Він формує ринкові структури та індустрію туризму відповідно європейських стандартів та грунтується на туристсько-ресурсному потенціалі країни. Для розвитку іноземного та внутрішнього туризму в Україні сприяє поєднання природних і культурно-історичних ресурсів. На сьогоднішній день туристичний ринок України ще знаходиться в стадії формування тому, що економіка країни знаходиться в стані постійного реформування, а це впливає на розвиток туристичної галузі. Але Україна має значний досвід з організації туризму починаючи ще з 60-тих років. 60ті-80ті роки для України були періодом злету внутрішнього туризму (туризм з метою культурно-пізнавальною, рекреаційною, спортивно-оздоровчою). Наприкінці 80 тих- початку 90-х процес перебудови економіки відображається і на розвитку туризму. Відбувається процес комерцілізації діяльності що призводить до розпаду соціально орієнтованого внутрішнього туризму, але починає зростати попит на іноземний туризм. Дуже популярними були шоп-тури серед українського народу, порушена система напрацьованих зв язків на туристичних ринках . За часи незалежності туристичні обміни перестали регламентуватися державою, а міжнародний туризм почав розглядатися як галузь сфери послуг національної економіки і складовою її зовнішньоекономічної діяльності, обсяги міжнародного туризму значно зросли і знов міжнародний туризм почав переважати над внутрішнім. Ця тенденція спостерігається і зараз. Ця ситуація пояснюється економічними причинами. Туристичні послуги зарубіжного туризму які надані на території України займають незначну частку порівняно з величиною потоку – 2,7%. Україна на ринку міжнародного туризму виступає як країна-генератор туристичних потоків. Основний обмін країна здійснює з країнами сусідами: Молдовою, Росією, Білоруссю, Польщею, Угорщиною, Словаччиною, які виступають і як генератори основних туристичних потоків в країну (в їздний туризм), і як реципієнти для українських туристів (виїзний туризм). Найбільш негативний баланс Україна має з Польщею (потік виїзного до Польщі потоку перевищує в їздний з Польщі у 6,7 рази ). Негативним також є сальдо туристичного балансу з Угорщиною та Росією. З Молдовою та Білоруссю туристичний баланс позитивний (в їздний потік в Україну більше ніж виїздний). У в їзному туризмі тенденція зростання кількості тур потоків спостерігається в сезонність, пік якої липень-серпень, оскільки метою приїзду в Україну іноземних туристів є відпочинок і рекреація, історико-культурна спадщина. Набуває подальший розвиток релігійний туризм та паломництво. Турпотокі розподіляються таким чином на Крим припадає майже половина всіх тур потоків, третина – до Києва, п’ята частина – до Одеської обл., 7 % - до Львівської обл.. основні форми організації – приватні подорожі. Найбільшою тур активністю визначаються Київ, АР Крим, Львівська, Поступові зміни на краще в економічній ситуації та зрушення в поліпшенні матеріального становища населення створили об’єктивні передумови для розвитку туристичного ринку. Позитивний результат дала й державна політика в галузі туризму, було впроваджено ліцензування, що посилило контроль за якістю тур обслуговування. Спостерігається поступове зростання географії іноземного туризму. Понад половину тур потоків складають туристи з країн СНД (Казахстан, Молдова, Росія), майже третину – з країн ЄС. Постійно зростають потоки з країн Африки, Сх. Азії – туризм використовується найчастіше як міграційний інструмент. Особливо зріс транзитний потік через Україну з країн СНД (Туркменістану, Таджикістану, Росії, Білорусі, Вірменії, Грузії, Казахстану ) Найбільшою туристичною активністю вирізняються країни Західної та Південної Європи, які задовольняють найрізноманітніший попит на турринку. Країнами лідерами світового туризму за обсягами тур потоків є Франція, США, Іспанія, Італія, Китай, Велика Британія, Гонконг, Мексика, Німеччина, Австрія (за стат. даними по кількості прибулих на 2004р.) . Найбільш популярними серед туристів серед Європейських країн є Франція, Бельгія та Нідерланди, Париж, Амстердам, Брюсель, Рим, Венеція тощо. Найпопулярнішими в світі незважаючи на події в 2001р., Нью-Йорк, Бостон, Вашингтон.
Переглядів: 1282 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|