МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Розкрити вимоги до організації домашньої навчальної роботи учнів.Вимоги до організаціїдомашніх завдань: 1. Доводити до учнів думку про необхідність виконання домашніх завдань у цілому і конкретного завдання зокрема, що вимагає стимулювання позитивних мотивівдіяльності школярів (пізнавальних інтересів, обов'язку та відповідальності у навчанні та ін.). 2. Давати домашнє завдання при повній увазівсього класу. Для цього необхідний час у кінці заняття або певному етапі роботи учнів, але щоб всі учні знали, що слід зробити, як зафіксувати відповідні записи в щоденнику. 3. Проводити інструктажвиконання домашніх завдань, щоб учень чітко усвідомив завдання. Наприклад: — вивчити напам'ять; — переказувати своїми словами; — скласти реферат на основі прочитаного; — визначити головні думки тексту; — зробити порівняння різних текстів, ілюстрацій, підходів та ін. Чи треба багато разів читати, щоб зрозуміти та відтворити той чи інший матеріал? Як встановлено наукою, читати більше 2—3 разів з тією ж самою метою — марна дія і навіть шкідлива. Основа засвоєння — перше читання. Після ознайомлювального читання можна рекомендувати читання параграфа частинами (або абзацами). Прочитати абзац, виділити головну думку, дати заголовок, поставити запитання. Прочитавши текст за смисловими частинами, встановити основну думку всього параграфа і зв'язок з нею всіх частин. Після цього можна закривати підручник та відтворювати матеріал, а потім відкрити книгу і перечитати параграф, придумати, якщо необхідно, свій приклад. Учень повинен одержати інформацію про вивчення напам'ять. З окремих питань можна давати учням пам'ятки). 4. Не обмежувати домашнє завдання механічним вивченням напам'ять, повторенням матеріалу уроку за підручником, виконанням стандартних вправ, необхідно практикувати творчі роботи:спостереження, читання додаткової літератури, підготовку доповідей, повідомлень 5. Здійснювати індивідуалізаціюдомашньої роботи. Індивідуальні завдання вчитель може давати як усім учням, так і окремим (невстигаючим, здібним), практикувати завдання за бажанням. 6. Враховувати посильністьдомашніх завдань, провести їх нормування. Важливо не переобтяжувати учнів завданнями, бо це негативно може позначитися на пізнавальних інтересах школярів, на відповідальності за виконання завдань та ін. Тому не слід пропонувати учням на короткий строк великі за обсягом завдання. Тут і навчання вмінь і навичок навчатися, і режим навчальне-пізнавальної діяльності (виконання домашніх завдань краще починати в один і той же час, оскільки це забезпечить адаптацію до роботи, допоможе запобігти поспішності, лінощів та ін.). 7. Необхідно вести облік виконання завдань, їх якості, що вимагає систематичної перевіркивиконання завдань. 8. Здійснювати зв'язок з сім'єю.Вчитель не в змозі контролювати роботу школярів удома, тому важливо забезпечити співробітництво з батьками (забезпечення місця для роботи, створення спокійної обстановки). Таким чином, домашня робота учнів вимагає чіткої організації, планування, системи і певного керування (обсяг домашніх завдань, аналіз передбачених труднощів, види завдань, їх перевірка), що повинно сприяти підвищенню якості навчального процесу в школі. Переглядів: 616 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|