У педагогічній науці виокремлюють два види завдань: постійні та тимчасові. Пріоритетним постійним завданням педагогіки є виявлення закономірностей у сферах освіти, навчання, керування виховними та освітніми системами. Друге постійне завдання – вивчення та узагальнення практики і досвіду педагогічної діяльності. Третє постійне завдання – розробка нових методів, засобів, форм, систем навчання, виховання, керування освітніми структурами. Четверте – прогнозування освіти на найближче та віддалене майбутнє. П’яте – упровадження результатів досліджень у практику.
Тимчасові: підготовка підручників відповідно до вдосконалення змісту освіти, комп’ютерізація праці вчителя; удосконалення політехнічної підготовки учнів і т.д.
Переглядів: 606
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: