Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вказівки

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

Тернопільський національний економічний університет

Кафедра економічного аналізу і статистики

 

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

До виконання індивідуальних завдань

Зі статистики

(з використанням MS EXCEL)

 

Затверджено на засіданні кафедри економічного аналізу і статистики, протокол № 4 від 27 грудня 2010 р.

 

 

Тернопіль – 2011


Кустовська О.В., Безродна Т.М. Методичні вказівки до виконання індивідуальних завдань зі статистики (з використанням MS EXCEL). – Тернопіль: Економічна думка ТНЕУ, 2011. – 51 с.

 

Рецензенти: Гаврилюк-Єнсен Л.В. – кандидат економічних наук, доцент, декан Україно- Нідерландського факультету,

 

Гуцал І.С. – доктор економічних наук, професор, декан факультету фінансів.

 

 

Відповідальний за випуск: Шкарабан С.І., доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економічного аналізу і статистики

 

Рекомендовано до друку вченою радою факультету фінансів

Тернопільського національного економічного університету

(протокол № 3 від 17 січня 2007 р.)

 

Методичні вказівки підготовлено відповідно до освітньо-професійних програм підготовки бакалаврів у галузях знань 0305 «Економіка і підприємництво» і 0306 «Менеджмент і адміністрування». Вони базуються на програмі нормативної дисципліни «Статистика», яка належить до циклу природничо-наукової та загальноекономічної підготовки.

Методичні вказівки містять вихідні дані для проведення вибіркового спостереження та розрахунково-графічні завдання, котрі охоплюють основні теми дисципліни. До них включено методологічні та методичні матеріали, які необхідно знати студентам для виконання завдань, а також рекомендації щодо їхнього виконання і подання результатів розрахунків з використанням інструментарію MS Excel.

Призначені для студентів денної форми навчання всіх напрямів підготовки у галузях знань 0305 «Економіка і підприємництво» і 0306 «Менеджмент і адміністрування». Можуть також використовуватися у навчальному процесі для студентів заочної форми навчання як завдання для контрольної роботи.


ЗМІСТ

 

Вказівки про порядок виконання та оформлення індивідуальних завдань із дисципліни «Статистика………………………………….  
Індивідуальні завдання з дисципліни «Статистика»…………………………..
Вихідні дані для проведення вибіркового спостереження та формування масиву первинних даних………………………………………………………..  
Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання з використанням MS EXCEL……………………………………………………..  
Завдання 1. Тема «Зведення та групування»…………………………………..
Завдання 2. Тема «Узагальнюючі статистичні показники»…………………..
Завдання 3. Тема «Статистичні методи вимірювання взаємозв'язків»………
Завдання 4. Тема «Аналіз інтенсивності динаміки і тенденцій розвитку»…..
Завдання 5. Тема «Індексний метод»…………………………………………..
Завдання 6. Тема «Вибірковий метод»…………………………………………
Література………………………………………………………………………..

Вказівки




Переглядів: 142

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.