Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Про порядок виконання та оформлення

Індивідуальних завдань із дисципліни «Статистика»

1. Студент виконує власний варіант індивідуального завдання, який базується на даних вибіркового спостереження 15-ти заводів. Відбір одиниць у досліджувану сукупність здійснюється за допомогою спеціальної таблиці або генератора випадкових чисел.

2. Завдання повинні виконуватися тільки після вивчення навчального матеріалу за відповідними темами дисципліни «Статистика».

3. Виконання завдань потрібно викласти повністю, з наведенням формул, розрахунків, пояснень і висновків.

4. У всіх випадках, де це можливо, результати розрахунків слід подавати у табличній формі. При цьому необхідно звертати увагу на правильну побудову таблиць. Кожна таблиця повинна мати зрозумілий і чіткий заголовок. У заголовках рядків або стовбців необхідно вказати одиниці виміру тих величин, які наведено у таблиці.

5. Індивідуальне завдання повинно бути написано розбірливо, з полями на кожній сторінці. За бажанням студенти можуть виконувати та оформлювати індивідуальні завдання з використанням MS Excel.

6. Індивідуальне завдання повинно бути подано на кафедру економічного аналізу і статистики у призначений викладачем термін.

7. Щоб не повторювати одні й ті самі розрахунки декілька разів, виконані окремі завдання слід зберігати до завершення вивчення дисципліни «Статистика».
Індивідуальні завдання з дисципліни «Статистика»

Завдання 1

Тема «Зведення та групування статистичних даних»

1. Використовуючи дані по 15-ти заводах за 2010 рік, виконати аналітичне групування за середньорічною вартістю основних виробничих засобів (факторний показник), утворивши чотири групи з рівними інтервалами.

За кожною групою та сукупністю загалом визначити:

а) кількість заводів;

б) разом та в середньому на один завод:

– вартість основних виробничих засобів;

– реалізовану продукцію;

– середньооблікову кількість працівників.

Для виконання розрахунків необхідно оформити робочу таблицю.

2. Для подання результатів аналітичного групування стоворити підсумкову таблицю, дотримуючись усіх правил її побудови. Зробити висновки про залежність між вартістю основних виробничих засобів, реалізованою продукцією і середньообліковою кількістю працівників.

Завдання 2




Переглядів: 208

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.