Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема «Узагальнюючі статистичні показники»

1.За кожним з перших 5-ти заводіввизначити у 2010 р. для показника «Реалізована продукція» відносні величини планового завдання, виконання плану і динаміки.

2. Використовуючи результати аналітичного групування (завдання 1), визначити питому вагу кожної групи за кількістю заводів, вартістю основних виробничих засобів, реалізованою продукцією та середньообліковою кількістю працівників. Результати розрахунків подати у вигляді таблиці.

3. Для оцінювання інтенсивності використання основних виробничих засобів та робочої сили за середньорічною вартістю основних виробничих засобів, реалізованою продукцією та середньообліковою кількістю працівників дляперших 5-ти заводів визначити фондовіддачу та продуктивність праці в 2009 і 2010 рр. Здійснити порівняння одержаних значень з мінімальними у кожному році.

4. Визначити у 2010 р. дляперших 5-ти заводів середню фактичну ціну та собівартість для вищого сорту і першого сорту зокрема, а також загалом за продукцією А.

5. За даними по 15-ти заводах визначити середнє лінійне відхилення, дисперсію, середнє квадратичне відхилення, коефіцієнт варіації фактичної ціни продукції А вищого сорту та першого сорту зокрема. Зробити висновки.


Завдання 3

Тема «Статистичні методи вимірювання взаємозв'язків»

1. За результатами аналітичного групування (завдання 1) для аналізу кореляційного зв'язку між вартістю основних виробничих засобів і реалізованою продукцією визначити емпіричне кореляційне відношення та коефіцієнт детермінації.

2. Для характеристики взаємозв'язку між вартістю основних виробничих засобів і реалізованою продукцією за фактичними даними 15-ти заводів у 2010 р. визначити:

а) коефіцієнт Фехнера і коефіцієнт кореляції рангів Спірмена;

б) лінійне рівняння регресії, лінійний коефіцієнт кореляції та коефіцієнт детермінації. Побудувати графік емпіричних даних та лінії регресії.

3. За результатами розрахунків зробити висновки про напрямок і тісноту взаємозв'язку між досліджуваними показниками.

Завдання 4




Переглядів: 173

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.