Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Прочтите и переведите текст.

 

TEXT C

COMPUTER-BASED VIRTUAL REALITY

 

With the emergence of ever more realistic computer graphics, many people have found the computer’s monitor to be a limited output device for displaying them. Many found the two-dimensional view of modern, complex color graphics did not fully convey the potential held by this new form of computerized information. This led to the investigation of ways to present and to interact with more realistic, three-dimensional displays.

The result was the development of highly realistic displays that provide users with the feeling that they are fully immersed in the computer image. Collectively, these applications have become known by the catchy title of “virtual reality.”

Although there is some disagreement about just what constitutes a virtual reality computer application, it might be said to be any highly realistic presentation of computer graphics that provides users with methods of interacting with the display as if they were “inside of” or “part of” the display. This is done through the use of special computer-display goggles or other display devices that limit the user’s view to computer-generated information. By using the display goggles to view a three-dimensional presentation of a computer-created virtual world, in combination with sensors on the user’s body to detect movement, users can react as if they are both inside of and interacting with that artificial world.

Many virtual reality computer programs coordinate the user’s movements with an animated display of the artificial world. Limited versions of these programs provide the user with a glove that is imbedded with sensors. Movement of the glove sends data about the user’s movements to the computer. With this method, the user can manipulate the glove through a series of specific gestures to navigate through the artificial world. More complex versions imbed the sensors in a full body suit that provide output of natural human movements that can be interpreted and acted upon by the computer.




Переглядів: 163

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.