Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Базові особистісні новоутворення дитини 3-6 років життя.

- внутрішні етичні інстанції – засвоєні дитиною норми поведінки (за допомогою виховного впливу дорослих, фольклору та змі);

- співпідкорення мотивів – підкорення мотиву „хочу” мотивові „треба” у ситуації моральної дилеми (не абсолютне, але переважаюче – експеримент із цукеркою для мами);

- довільність поведінки – поступове наростання регуляції та здатності до контролю на противагу імпульсивності;

- адекватна самооцінка – спроможність більш-менш правильно оцінити свої досягнення (має парціальний характер, залежить від оцінки дорослих та ситуативних досягнень);

- здатність до співпереживання – висловлення співчуття іншим людям (формується під впливом дорослих та у спілкуванні з ровесниками).

 

5. Шкільна зрілість дошкільнят, її складові компоненти:

Шкільна зрілість дошкільнят – рівень розвитку дитини, що забезпечує адекватне пристосування до умов шкільного навчання.

Шкільна зрілість складається з фізичного та психологічного компонентів (філіппінський тест для попередньої перевірки).

Фізичний компонент шкільної зрілості передбачає адекватні параметри фізичного розвитку (зріст, вага), достатні сенсорні можливості дитини та стан її здоров’я.

Психологічна готовність дитини до школи включає:

- мотиваційний компонент – наявність позитивного ставлення до шкільного навчання (є діти з позитивною мотивацією, з негативною та нейтральною);

- інтелектуальний компонент – наявність базових знань та розумових вмінь (розвиток пізнавальних процесів та уваги);

- вольовий компонент – спроможність до регуляції дитиною власної поведінки та емоційних виявів;

- соціальний компонент – спроможність адаптуватись до нових соціальних умов навчання в школі та спілкування з новими дорослими та ровесниками.

 

Тема: ЗАГАЛЬНІ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ




Переглядів: 606

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.