МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Етапи підготовки вчителя до уроку фізичної культуриПідготовку вчителя до уроку можна поділити на два етапи: 1) попередня підготовка 2) безпосередня підготовка. Етап попередньої підготовки передбачає аналіз результатів за минулий рік, виявлення позитивних результатів, недоліків і прорахунків, пошук шляхів їх усунення та проектування (планування) діяльності на наступний навчальний рік. Етап безпосередньої підготовки характеризується виконанням вчителем наступних дій: - конкретизує завдання уроку (уточнення і вибір оптимального варіанту їх розв’язання з урахуванням конкретних обставин); - добирає засоби для вирішення конкретних завдань (у відповідності з етапами навчання і умовами); - здійснює організаційно-методичне забезпечення (підбирає методи і форми організації навчальної діяльності); - здійснює рухову підготовку до уроку, пов’язану з необхідністю постійно підтримувати певну фізичну форму вміння показати всі вправи шкільної програми на рівні результатів передбачених контрольними нормативами для учнів); - забезпечує теоретичну і мовну підготовку; - здійснює матеріальне забезпечення уроку (вдосконалення, оновлення, створення, підготовка матеріальної бази); - турбується про свій зовнішній вигляд і психологічний стан. Спрямовані вчителем до уроку повинні готуватись і учні. Суть їхньої підготовки полягає у: · виконанні домашніх завдань з фізичної культури; · виготовлені в домашніх умовах дрібного інвентаря необхідного для виконання домашніх завдань; · підготовці належної форми та елементів екіпіровки; · репетиційній підготовці частини учнів до виконання певних функцій вчителя на уроці. Особливості проведення підготовчої, основної і заключної частин уроку Нині утвердилась така структура уроку, що складається з трьох частин: підготовчої, основної i заключної. Така побудова уроку дуже логічна, тому що хід її обумовлюється біологічними закономірностями функціонування організму, що визначають його працездатність, i логікою розвитку навчально-виховного процесу. Частини уроку узгоджуються із зонами працездатності: передстартовий стан, впрацьовування, відносна стабілізація i тимчасова втрата працездатності. Переглядів: 1720 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|