Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Б) Вивчення промислових підприємств

Перш ніж приступити до вивчення роботи підприємства, необхідно зібрати певний пакет документів, провести вивчення технології виробництва. В класі розподілити учнів на групи кожна з яких отримує завдання. Одержані завдання учні в залежності від умов і правил що існують на підприємстві, звертаються з питаннями до місцевого екскурсовода або до майстра чи робочих. На підставі одержаних відомостей кожна група пише звіт, виготовляє креслення і схему, відбувається обмін думками і весь клас дізнається про результати екскурсії. Матеріал звітів учнів використовується в шкільному краєзнавчому музею або куточку.

Програма вивчення промислового підприємства:

1. Найменування підприємства;

2. Оцінка ФГП і ЕГП підприємства;

3. Історія підприємства (коли і чому виникло, яке значення, природні умови і ресурси, які суспільно економічні передумови сприяли, які зміни відбулись з часом і які чинники зберегли свою роль в даний час).

4. Продукція підприємства, роль підприємства в господарстві краю.

5. Економіко-географічні зв’язки підприємства (звідки сировина і куди експортується продукція).

6. Якими видами транспорту доставляється сировина і вивозиться продукція.

Учні на картосхемі повинні показати всі виробничі зв’язки підприємства.

Іноді завдання учнів можуть бути направленні на вивчення технічного оснащення підприємства, або на вивченні чисельності і складу робочої сили (кваліфікація, поповнення робочої сили і культурно побутового обслуговування).

 




Переглядів: 173

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.