МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Маркетинг і ціноутворення
Маркетинг - являє собою спрямованість планування і керування розробкою виробництвом і збутом продукції, щоб що досягається розмаїтість товарів, забезпечувало найбільше задоволення потреб окремих споживачів і товариства в цілому. Керування на основі маркетингу містить у собі таке : 1. Урахування потреб, стани і динаміки попиту, конкуренції і прийняття господарських рішень. 2. Створення умов для максимального пристосування виробництва до структури попиту в майбутньому. 3. Вплив на ринок і споживача за допомогою реклами й інших засобів. Маркетинг- це процес безупинного узгодження можливостей підприємства і потреб ринку, котре підприємство може задовольняти, одержуючи достатній прибуток для успішної діяльності і розвитки. Процеси маркетингу відбуваються у визначеному зовнішньому середовищі, що характеризується такими чинниками: 1. політичні, 2. соціально-економічні (визначає життєвий рівень населення, характер зайнятості і т.д.), 3. демографічні, правові, науково-технічні, 4. інфраструктурні (пов'язані з обслуговуванням бізнесу: чинники комунікації, страхові компанії і т.д.), 5. географічні і кліматичні. З урахуванням перерахованих чинників підприємство впливає на споживача керуючи комплексом маркетингу : 1. основними якостями товару; 2. ціною; умовами і зручністю продажу; 3. сервісом і післяпродажним обслуговуванням. Сегментація ринку являє собою поділ споживачів на групи, що характеризуються однотипною реакцією на захід комплексу маркетингу. У задачі підприємства входить максимальне зосередження на окремому сегменті, замість того щоб розпорошувати зусилля по всьому ринку. Сегмент ринку повинний мати такі властивості: 1. бути достатньо ємним; 2. подавати можливості для розвитку підприємства; 3. бути недоступним для конкурентів; 4. характеризується потребами, що підприємство може задовольнити. Для споживача найбільше важливим є ринкове оточення продукту, що містить у собі : 1. дизайн 2. післяпродажне обслуговування зручність і надійність покупки торгову марку продукту 3. ціна Період від появи товару на ринку до моменту відходу з ринку і заміною більш зробленим товаром називається життєвим циклом товару. Життєвий цикл товару ілюструється в координатах обсяг продажів - час.
V
3 5
1 T
1 стадія: життєвого циклу: упровадження на ринок характерні великі витрати на освоєння виробництва і рекламу, високий ризик. 2 стадія: інтенсивний ріст попиту характерна поява нових споживачів, прояв інтересу до товару підприємства потребуває в інвестиціях для розширення обсягу виробництва. 3 стадія: уповільнення росту попиту або зрілість товару характерно поява конкурентів, збільшення витрат на рекламу. 4 стадія: насичення характерно такий стан - обсяг збуту досяг максимуму і залишається на тому ж рівні; необхідні витрати на удосконалювання товарів, що дозволяють продовжити цю стадію. 5 стадія: різке зниження попиту Характерно такий стан - підприємству необхідно ліквідувати виробництво даної продукції і зайнятися освоєнням нової. Життєвий цикл підприємства.
V
T
Визначений набір продукції що випускається підприємством життєвого циклу , що знаходиться на різнихстадіях , називаного товарним портфелем. У задачі маркетингу входить скоординувати окремі товари по стадіях життєвого циклу, тобто збалансувати товари на ранній стадії життєвого циклу, найбільше ризиковане з погляду прибули і товари на пізніх стадіях вже приносять прибуток. У керуванні підприємством на основі маркетингу є частка ринку. Частка ринку - це відношення обсягу продажів даної фірми до сумарного обсягу продажів усіх конкурентів.
Ріст ринку
Кішка Зірки
Собака Корова Частка ринку
Стандартні (базові) стратегії в маркетинговій діяльності: Для «корів» прибуток, отриманий за допомогою цих продуктів, використовується підприємством (відповідає 4 стадії життєвого циклу). Для «зірок» розвивати й оберігати (відповідає 2 стадії життєвого циклу). Для «кішок» досліджувати їхнє непередбачене поводження. Для «собак» рятуватися.
Переглядів: 217 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|